waar kan je candy melts kopen? ;D

heey,
ik heb zo juist een boek gelezen over cake pops en ben helemaal klaar om zelf aan de slag te gaan er is alleen 1 klein probleem. ik heb candy melts kopen maar ik weet niet waar ergens in Oost-Vlaanderen je ze kan kopen.
kan iemand me helpen??? als ik zelf aan de slag gegaan ben kan ik hier dan ook een recept op zetten :slightly_smiling_face: x annelise

De Jamin volgens mij!

Pipoos!

Ja, misschien bij de Pipoos, als er eentje bij je in de buurt zou zitten (ik weet dat ze in A’pen en Gent zitten).

En Jamin zit niet in België volgens mij.

in de aveve

Ik kan niet overweg met de candy melts. Maar succes haha, misschien jij wel. Ik heb ze gekocht bij een tuincentrum… En bij de taart/hobbywinkels hier in de stad.

De Jamin en in kookwinkeltjes.

ok bedankt mensen!! :grinning: ik zal eens kijke op de site van de jamin en pipoos en ga morgen in de aveve kijke :grin:

In vrijwel iedere bak/kook winkel. Verder zag ik ze laatst bij Jamin (:

naar de pipoos kan ik misschien gaan! :slightly_smiling_face: ik heb er 1 gevonden die redelijk dichtbij is

De Taartenfee! In Antwerpen, in een zijstraatje van de Grote Markt. In de buurt van ‘Achter de Maan’ (ook een leuk winkel trouwens haha). Daar vind je alles voor bakken. En ik weet niet waar je in Oost-Vlaanderen woont maar in Hulst is een Jamin (:

:slightly_smiling_face: heey iedereen bedankt voor jullie adressjes!! ik ben dus vandaag naar pipoos gegaan en daar hadden ze het!! :grin: zoals beloofd zal ik het recept van cakepops hier op zetten :grin:

Voor mij was deze ebay http://tinyurl.com/ngw6kkj erg nuttig. En het leuke is dat je de prijzen van verschillende aanbieders hier kunt vergelijken.