Waar kan ik turquoise(?) nagellak vinden??!

Alohaa…!

Weet iemand misschien waar ik turquoise(schrijf je dat zo?) nagellak kan vinden? Het liefst zonder glitters…

xx

Bij make-up zaken hebben ze meestal wel veel kleuren nagelak. Ook van het merk ‘YOU’ hebben ze ook veel kleuren. Ik zou gewoon maar eens een paar winkels binnen lopen:) bij het kruidvat kunnen ze ook liggen
succes!

hema

Inderdaad in de Hema
En van Gosh heb je er ook dacht ik

die van gosh is niet zo mooi dat is geen matte kleur… die heeft van die parelachtige shit erin. ik zoek ook een turquoise nagellak…

Bij de Etos; daar heb je ze in alle kleuren!:wink:

Etos heeft geel, oranje & roze (Felle kleuren) maar weet niet of ze turquoise hebben

miss sporty ofzo

Bij de Etos en kruidvat hebben veel kleurtjes. :slightly_smiling_face:

Ben ik ook al naar op zoek… nergens een gevonden die echt Mat is zeg maar… Zo balen dat ze Barry M niet verkopen in NL.

gosh en mac zal die wel hebben :slightly_smiling_face:

in mn moeders nagelstudio

Gewoon even goed zoeken bij de drogist :slightly_smiling_face:

Gosh hebben met pareleffect. Net zoals Hema trouwens. Een echte ‘matte’ zonder glitter of parelmoer die heb ik nog nergens gevonden. Niet in de kruidvat, Etos, Hema…

Kijk… Zo:

http://img89.imageshack.us/img89/6235/opica5.th.jpg

Ik zoek ook turquoise nagellak! Maar die van Moonboon ziet er wel mooi uit!
Maar die van hema zou ik niet nemen hoor, dat is echt slechte kwaliteit.
Ik heb er zelf geen, maar weleens in de winkel getest, en dan heb ej toch wel 10 lagen nodig voor een goede kleur.
Maar dat is mijn mening (A)

De turquoise van BarryM bij www.alicejohavesentials.nl

http://img6.imageshack.us/img6/1669/pureturquoise49989d31e6.jpg

hema, etos, kruitvat, da enz. gewoon eventjes zoeken denk ik toch…
en ik neem aan dat je nagellak er geen weken op wilt hebben, dus zijn deze merken met “een wat mindere kwaliteit” (wat ik overigens zelf helemaal niet zo vind…) wel goed geloof ik xD ?

bij etos & kruidvat hebben ze vast wel zoiets ongveer kleur.

Wel dus: bij www.alicejohavesentials.nl

Sephora