Waar kan ik schattige kleding kopen?

Hoii!

Ik heb een vraagje: Kennen jullie misschien kledingwinkels/merken in Nederland die hele schattige kleding verkopen? En dan bedoel ik echt schattig. Ik ben namelijk sinds kort helemaal dol op fashion geworden, maar ik heb een nogal… hele eigen stijl, en ik heb dus helaas nog niets leuks kunnen vinden hier… Ik zie ook nooit meiden in Nederland iets dragen wat mijn stijl zou kunnen zijn, en ik weet dus ook niet hoe ik aan die soort kleding kom. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Ik heb totaal geen idee hoe ik een foto kan neerzetten (ik ben nieuw op Girlscene), dus ik zal een link neerzetten van een foto, zodat jullie kunnen zien wat voor soort kleding ik bedoel :wink:

Ik ken niet zoveel over die stijl, maar ik denk dat je vooral zal moeten zoeken naar online winkels, aangezien de mainstream winkel vooral gericht is op westerse trends en zelfs tweedehandswinkels een bepaalde stijl hebben.
Ook ga je meer geluk hebben door speciaalzaken te vinden in wat grotere steden, dus geen ketens, maar dan betaal je wel meteen meer. Je zoekt best door wat kernwoorden van je stijl + stad (bv/ "cute girly japanese clothing amsterdam) in te tikken.

Verder kan ik maar 1 winkel bedenken die ook wat schattigere stuks verkoopt, en dat is nafnaf, zeker in de zomer is het heel erg veel pastel en kant enzo, tenminste, de laatste keer dat ik er was.

veel succes :slightly_smiling_face:

Heey! Ik heb zelf lolita gedragen en ik Love je stijl!

In Houten zit een winkel met dit soort kleding (summer takes boutique) echt ontzettend leuk! Verder is het toch echt online, bodyline heeft leuke betaalbare dingen

Dank je wel voor je tips! Ik zal eens gaan zoeken op Google of er een leuke boetiek/speciaalzaak te vinden is in mijn omgeving. Ik zelf ken wel een enorm leuk merk (Liz Lisa) maar zij verkopen alleen binnen Japan helaas :cry: Ik zal in ieder geval eens online gaan kijken!

Ik heb trouwens ook nog even wat opgezocht over nafnaf. Het was niet helemaal wat ik zocht, omdat ik soms nogal ‘extreem’ ben, maar ik zag wel een paar hele leuke dingen! Bedankt :slightly_smiling_face:

Leuk dat je lolita gedragen hebt! Die stijl is één van mijn favorieten, maar ik hou ook erg van een aantal anderen. En bedankt :slightly_smiling_face:

Houten ligt niet om de hoek hier, maar ik zal er heus wel eens komen, dus dan zal ik zeker eens gaan kijken, bedankt! Ik denk dat ik verder ook vooral online kleding zal moeten shoppen voor iets dat in mijn stijl is. Een vriendin uit Japan doet dit ook, maar dan juist de soort kleding die hier verkocht wordt. Ik hoop zo snel mogelijk naar Japan te kunnen, dan zal ik meteen een levenslange voorraad kleding inslaan haha. Nogmaals bedankt voor je tips :slightly_smiling_face:

Laura Dols in Amsterdam heeft wel van dit soort jurkjes, volgens mij.

Large?

Large, Attitude Holland, toen ik nog zulk soort kleding droeg was Marktplaats ook nice hoor!
Je weet dan niet altijd of het ‘echt’ is tho.

Ik heb dit vroeger ook een poosje leuk gevonden, en heb wel eens kledingstukken van Liz Lisa hier gekocht: https://gyaru-com-sales.livejournal.com/ Is een soort online marktplaats voor dit soort items. (edit: ik weet niet hoe actief die website nog is)

Maar voor zover ik weet zijn er niet echt physieke winkels in NL met dit soort kleding, moet je echt online gaan.

Ik heb eventueel nog een Liz Lisa rokje en jurkje, ongedragen. Volgensmij zitten de kaartjes er nog aan, van het jurkje sowieso, mocht je interesse hebben.