Waar kan ik nu nog een moederdag cadeau vinden?

Ik ben vergeten een moederdag cadeau te kopen en alle winkels zijn hier nu al dicht O_o

wat kan ik nu mijn moeder geven :open_mouth:
iemand een idee?

xx

Uh… Neem der mee uit eten? Als alle winkels dicht zijn heb je niet meer zoveel keus…
Bak iets…
Wandelen…

Maak een tekening/schilderij :grinning:

hoe kan je dat nou vergeten?

Maak een mooi gedichtje of tekening op een mooi versierd blaadje en dan op de achterkant een tegoed lijst met dingen die je voor haar doet.

Haha, ik heb trouwens ook niets. Maar ik heb ook geen geld meer=(
Papa zo maar eens lief gaan aankijken;3

In het crea bea topic heel veel te vinden…
Maak bijv. een soort van tegoedbon voor dr met allemaal dingen die je voor dr kan doen enz.
xx

Lullig dat je dat vergeet, maar kan op zich gebeuren natuurlijk.
Maak een collage met leuke foto’s van jullie samen?
Of bak een cake, maak een schilderij, morgenochtend ontbijtje op bed en anders kun je nog altijd een soort tegoedbon geven voor bijv. een moeder-dochte uitje of dat jij een keer het hele huis gaat schoonmaken.

Ik heb een rieten mandje met hartvormige snoepjes en een klein, lief kaartje vastgehouden met een hart.

Misschien kun je een doosje inpakken met cadeaupapier met daarin uitgeknipte hartjes waar lieve dingen opgeschreven zijn?

de supermarkt is nu toch vast wel open?
ik bak morgenochtend vroeg een monchoe-taart van dr. oetker mix en dan geen kersen maar met verse aardbeitjes:D hartstikke lekker en ze is er zeker blij mee

Ik zou een ontbijtje op bed brengen en er dan een kaartje indoen met dat jullie samen gaan lunchen of dat ze een nieuw jurkje ofzo mag uitzoeken? Ik zou in ieder geval niet vertellen dat je het vergeten was, lijkt me best lullig voor haar.

Ik zou zelf een leuke kaart maken en daarin zetten: ‘Wat denk je van 2x per jaar moederdag?’ En dan zou ik voor volgende week zondag een cadeautje kopen en ontbijt op bed maken.

als de super of benzine pomp open is kan je effe een bos bloemen kopen

in de keuken. (bak/kook wat)

Ik heb ook niks -______-.

Bak een taart, heb ik ook gedaan

^ Ik heb hier volgens mij nog wel kwark taart mix liggen.
dat ga ik doen (H)

thanx!