Waar kan ik minnetonka schoenen vinden?

Hallo,

De titel zegt het al.
Waar kan ik minnetonka schoenen vinden, in welke winkel precies?
Want ik kan ze nooit vinden misschien kijk ik niet goed of zo.
Ik kan ze wel op internet vinden maar ik wil ze graag in het echt passen en kijken hoe ze zitten.

Kan iemand mij helpen?

Ik woon in de buurt van Arnhem weet iemand hier in de buurt een winkel die minnetonka’s verkoopt?

O ja, ik wil geen namaak minnetonka’s :slightly_smiling_face:

vraag ik me ook af.
up up up

weet iemand waar ik ze kan vinden want ik ga morgen shoppen?

Ik woon ook in arhem en het vanmiddag minnetonka’s gekocht bij de schoenenreus voor 25 euro alleen ik had de laatste zwarte en voor de rest kan je de echte bij de tribute kopen.

-

Sascha heeft ze sowieso. En verder heb je ze nu in heel veel schoenenwinkels, ze zijn wel nep maar dat vindt je waarschijnlijk niet erg? Ga gewoon wat schoenenwinkels af en je komt ze vanzelf tegen.

Die van de Sasha zijn ook nep. Je hebt ze ook bij de Amigo maar die zijn ook nep.
In leusden kan je ze bij de shoestraffic kopen.
Sorry, hier heb je niets aan, succes met zoeken iig, zijn leuke schoenen!

Ik vroeg niet om een reactie of je ze mooi of lelijk vind. :slightly_smiling_face:

Ik vind jou echt zwaar irritant op het forum

on topic, Heel veel winkels hebben ze eigenlijk, dolcis, sacha, invito. Ik weet het niet precies, maar ik kom ze wel vaak tegen. Ze zijn leuk trouwens :slightly_smiling_face:

-

nee en je bent zelf zwaar,
miss piggy

ojawel

-

mensen, dit is niet bedoeld om te discusiëren over de irritantheid van iemand.

Ontopic:

Sorry, ik heb géén idee! Ik heb ze hier nog nooit gezien, en wij hebben niet eens een Sacha hier :’)

Bij Raak in amsterdam, weet niet of Raak ook nog ergens anders zit.
En op www.shoubuy.com, voor heel goedkoop :wink:

Oke bedankt maar bij al die winkels zeg maar dolcis enz zijn niet de echte?

Ik ga wel bij de tribute kijken :slightly_smiling_face:

Nee die van dolcis enz. zijn niet de echte

volgens mij
ik ben geen minnetonka-expert ofzo

in Nijmegen hebben ze ze ook, daar zitten namelijk best veel schoenenwinkels. Maar bij de Bijenkorf in Den-Bosch hebben ze ze ook :slightly_smiling_face:

Dan zullen ze ook wel bij deze bijenkorf hebben xD