waar kan ik deze all stars kopen?

hoi
ik zou echt heel graag deze all stars van The Who willen:http: //www.kicksonfire.com/2009/02/25/converse-all-star-hi-the-who-detailed-pictures/
weet iemand waar ik deze kan krijgen? het liefst ergens in een winkel ofzo en niet op ebay.
alvast bedankt!

Ik kan het plaatje niet zien, maar denk dat je deze bedoeld?

http://1.bp.blogspot.com/_Z9zfgd-oMKo/Saw0jbAxXXI/AAAAAAAAEvs/idu4WyaQpQc/s400/All-Star+Hi+The+Who+Flag.jpg

Ik heb ze bij de Fahrenheit in Enschede gehaald!:slight_smile: Maar ik heb ze al bijna een jaar dus weet niet of ze ze daar nog hebben …
xx

die zijn nice!

En btw, de vlag rafelt zeg maar een beetje af, dat je het even weet!:stuck_out_tongue: Maar ik vind het wel vet staan :grinning:

Die heb ik ooit volgens mij ook bij Pro Sport gezien ofzo. Maar ze zijn al best lang uit dus ik denk dat je ze niet meer zo makkelijk gaat vinden.

gewoon 'ns alle schoenenwinkels binnenspringen ;'d

hahahaha, ik zag het letterlijk voor me.
zo van WAZAAAAAAAAA

prooo sport!

haha, dat zou ik strak vinden

Deze heb ik gezien! Weet niet meer waar, ze waren wel 110 euro haha

haha bedankt allemaal!..
maar ik kan wel alle schoenen winkel in lopen maar ik denk niet dat ze daar staan omdat ze limeted edition zijn ofzo
maar ik ga denk wel kijken in de winkel die hier in het forum staan !

haha ik zie het al voor me : D

Bij de pro, en volgens mij zag ik ze gister bij funkie house ook staan.

kan hem ook niet zien maar als ze idd deze bedoelt:
heb ze gezien in de pro want mijn vriendje wilde ze bijna kopen maar heeft toen toch de pink floyd all stars gekocht. maar dat was begin zomer vorig jaar dus die zijn er hoogstwaarschijnlijk niet meer, ik zou het anders via internet gewoon bestellen?

misschien op ebay kijken? (:
half jaartje geleden had ik ook dat ik een bepaald soort allstars zocht (zebraprint), in online winkels waren ze echt 80 euro en in alle schoenenwinkels die ik af ging dachten ze dat die schoenen niet eens bestonden. ;p uiteindelijk dus op Ebay gekeken en uit Engeland besteld. nou weet ik niet of deze er ook op staan maar over het algemeen kun je er wel veel vinden denk ik?