waar kan ik awkward online gratis kijken met Nederlandse ondertiteling?

Awhhh al weken heb ik t in mn hoofd. Ik kan er niet meer tegen. De laatste aflevering die ik toevallig op tv heb gezien. Vreet zowat aan me.

Collin en jenna gingen naar een feestje en collin had zn ex ook nog uitgenodigd. Ze nemen een pilletje en alles lijkt te veranderen in een orgie. Jenna wilt naar huis maar collin is te geil on haar naar huis te brengen en loopt daar veder te kloten met zn ex. Volgende dag vraagt jenna aan hem of hij seks heeft gehad met haar. Einde aflevering.

Welke episode komt daarna. Ik wil zograag kijken.
Ik word een beetje hopeloos. Ik heb mn best gedaan om t te vinden via google maar dat deed geen baat.

Alvast bedankt

dan zou je 't moeten downloaden met een torrent.

ja dan is de enige optie inderdaad een torrent downloaden en de Nederlandse ondertiteling van een website downloaden. Deze kan je samen openen in een mediaplayer (bijvoorbeeld VLC mediaplayer). Maar ik weet niet of je bekend bent met het downloaden van torrents via Vuze/Utorrent. Zo niet dan moet je het maar even zeggen :slightly_smiling_face:

Online kijken gaat namelijk niet lukken met Nederlandse ondertiteling. De meeste series worden namelijk alleen in het Engels op sites gezet.

Ik heb nog nooit een film of iets gedownload. Ik ken op dat gebied ook helemaal niks :blush:

Op deze link staat uitgelegd hoe je torrents moet downloaden:

En deze link legt uit hoe je de ondertiteling erbij moet zetten:

Als je nog vragen hebt moet je het maar even zeggen :slightly_smiling_face:

Ik kan hem nergens online vinden :frowning_face:

Hier staat alles, wel in Engels.http://www.primewire.mx/tvshows/tv/watch-2725121-Awkward

elke aflevering staat erop, als je op bekijk in externe mediaspeler klikt dan wordt de aflevering gedownload en kun je hem met ondertiteling kijken :slightly_smiling_face:

Er is een algemeen Online series kijken topic bij Media, film en muziek.