Waar je moet wezen *

ik ga waarschijnlijk deze week shoppen, in roosendaal of breda.
maar hebben jullie winkels daar ik zeker moet gaan kijken omdat daar leuke dingen zijn?

thanksssomuch.

geeeeen idee.
je komt vanzelf wel wat tegen…

in breda heb je een heel leuk sieradenwinkeltje binnen in het winkelcentrum, er zijn niet echt van die aparte kledingwinkels meer standaard allemaal :wink:

Ik zou persoonlijk in Rotterdam gaan shoppen en niet in zo’n kleine stad, maar je moet het zelf weten :wink:

ben zaterdag in rdam geweest, en ga nu gewoon n xtje dichtbij huis.

Breda is anders wel heel leuk om te shoppen hoor! Veel winkels, en af en toe ook van die kleine winkeltjes idd en leuke cafétjes waar je tussendoor wat kan drinken! Het is al een tijdje geleden dat ik er ben geweest dus ik weet niet meer precies waar alles zit, maar in van die zijstraatjes aan de grote winkelstraat (waar de H&M en alles zit) zitten vaak die wat kleinere winkeltjes.
Roosendaal ben ik zelf nog nooit geweest, daar heb je wel die outlet die wel leuk schijnt te zijn. Maar qua binnenstad schijnt Breda wel leuker te zijn.

Lush? Of was dat in Den Bosch?

Dat is niet leuk, je komt idd vanzelf wel dingen tegen. Misschien vind iemand een winkel helemaal geweldig en jij totaal niet.