Waar is zij gebleven?

Fixed.

Doe op school eens een opdracht met iemand anders samen
Zo kom je ook in contact met andere
En anders op een sport
Hockey, volleyball, voetbal. daar leer je nieuwe mensen kennen

Hmm, herkenbaar. Ik heb heel lang geprobeerd die vriendin ‘terug te krijgen’, veel gepraat, veel gehuild, en uiteindelijk heb ik het opgegeven. Er waren wel een paar andere mensen met wie ik omging, maar die vriendschappen waren niet zo hecht als met mijn toenmalige beste vriendin. Uiteindelijk hebben we er een paar maanden later nog een keer over gepraat, maar we zijn geen vriendinnen meer. Het was een best zware tijd, maar ik heb er uiteindelijk wel van geleerd.

Wow heftig, maargoed zo leer je uiteindelijk wel wie je echte vrienden zijn.

Ja klopt, het klinkt heel cliché, maar ik ben er sterker uitgekomen. Het is trouwens niet dat dat jaar één grote lijdensweg was hoor :’) Op school stond ik er niet zo bij stil, en soms was er weer een maand dat ze me weer wat meer ‘aandacht’ gaf. Het waren gewoon periodes die kut waren.

Bedankt voor jullie adviezen! :slightly_smiling_face:

Hééél herkenbaar, ik moest van mezelf het op en gegeven moment gewoon eindegen, vor mezelf. Omdat ik er anders onderuit van ging.

Ja dat heb ik ook gedaan.

Jep, ik ken het heel erg goed. Op de basisschool waren we beste vriendinnen, totdat we naar de middelbare school gingen. Ze werd zo anders opeens. Dit heeft 2 jaar geduurd, ze ging met allemaal ‘foute’ kinderen om, die alleen maar over elkaar roddelden enzo. En nu doen we weer samen VWO (in de derde) en zitten we in een superleuke klas en zijn we gewoon weer vriendinnen.

Dus het kan ook een soort van ‘bui’ zijn.

heeei,

ick heb sowiets ook meegemaakt in de 1e klass.
het lijkt presies op jou probleem!!!
alleen dan was mijn beste vrindin jouw zehmaar/.

toen was het zo dat mijn vrindin zegmaar zelf plotsling met andere omging en ze verwagte dat ik met haar meeging.
ze negeerde mij toen en toen haar nieue vriende in de steek lieten wou ze dat wij weer beste vriendinnen zouden wrden.

nu is ze dus booss op mij omdat ik nu een neiuwe beste vrindin heb en nu zij niemand meer heb komt ze weer bij mij en is ze nu zlefs boos op mij omdat k haar niet echt meer trugwil.

ach ;lang verhaal maar iig het komt erpo] neer dat zij dus nu boos op mij is.
sorrie maar ik moest me verhaal ff kwijt.

XXXXXXXX olivia-lane

:stuck_out_tongue:

Ben je toen meteen gestopt met school ofzo?

wow meisje ik zou vaker naar je Nederlands lessen gaan als ik jou was

Ontopic

het is wel heel vervelend maar ga gewoon opzoek naar nieuwe vriendinnen gewoon in de pauzes bij andere mensen gaan zitten dan waar je normaal zit, het kan wel dat je vriendin weer bij draait maar in die tijd hoef jij je niet zo te voelen
maar verder weet ik eigenlijk ook niks… heb het zelf niet echt meegemaakt

:grinning_face_with_smiling_eyes: