Waar is hij mee bezig?

Ik en W. hadden ongeveer 1 maandje wat, maar toen kwam hij erachter dat hij nog wat voor zijn ex voelde. Ik voelde me natuurlijk ontzettend kut, maar 1 week later kwam ik hem tegen opstap en toen heb ik nog met hem geknuffelt en gezoend.
Na een paar weken kwam dat meisje terug van vakantie krenge ze weer wat vervolgens gaat hij me jaloers zitten maken door tegen me zitten vertellen hoe geweldig ze wel niet is. En vertelt me dat hij ook aan mij heeft zitten denken ondertussen. Yeah right. Omdat ik hem had verteld nadat we gezoend hadden dat ik nog steeds wat voor hem voelde. Aan het einde van dat gesprek zegt hij dat die me snel weer spreekt. En toen blokkeerde hij mij voor 2 weken ofzo.
Hij heeft me sinds gister weer geonblokeerd. Dat meisje staat nu ook niet meer in zijn msnnaam en eerst wel. Ik vraag me echt af waar hij mee bezig is? Ik voel trouwens nog steeds wat voor hem.

zoals ik het zie, wilt die jongen dat ene meisje nog heel graag en als dat niet lukt dat hij jou dan maar weer neemt
soort van 2e keus die jongen is een sukkel ik zou hem niet meer willen

zo een jongen is jou niet waard. komop zeg. hij wil van 2 walletjes eten overduidelijk. hij kan niet alles hebben in zn leven.

waarschij nlijk is het met dat meisje toch weer uit en nu wildie jou weer. onzin is dat. moestie maar beter nadenken.

zou het contact verbreken. als hij je ECHT ECHT ECHT leuk vind. dan blijft hij volhouden en aanhouden. dan zou je het misschien nog een keer kunnen proberen. maar nu gebruikt hij je alleen maar in mijn ogen

Please, neem die klootzak niet meer terug!
Je verdient een lieve leuke jongen die jou op de eerste plaats zet en niet eentje die jou beschouwt als zijn tweede keus!

Maar hij negeert me nu nog steeds hé. Ik heb in iedergeval geen contact meer met hem.

het kan zijn, als jullie weer contact met elkaar krijgen dat hij je gaat vertellen dat ie je weer leuk vind, dat hij het daarom heeft uitgemaakt etc. maar trap er alsjeblieft dan niet in, over een week zegt ie dat hij toch weer iets voor zijn ex voelt. Probeer het echt niet nog een keer, hij blijft je op die manier keer op keer kwetsen. En ik weet dat dat ontzettend moeilijk voor je is omdat je wat voor hem voelt. Maar als je er voor zorgt dat je geen contact met hem neemt, ga je hem uiteindelijk weer vergeten of iemand anders heel leuk vinden.
Kies een jongen die niet met twee meisjes in zn hoofd zit, en dat jij daar een van bent. Kies een jongen die er helemaal voor je is.

Geen contact meer met hem maken.
Negeer hem.
Vergeet het :]

negeer die loser, neem een ander, wordt er verliefd op en
toon hem wat hij mist.

Trouwens ze is toch voor een of andere reden z’n ex… Het kan niet goed zijn tussen die 2.

Klopt, zij is vreemdgegaan en nu trapt hij er weer in. Maar dat moet hij zelf weten.