Nouja, het zit zo: Ik heb een soortvan ongeveer ofzo vriendje… Dus niet officieel. We vinden elkaar al zo’n 8 maanden echt heel erg leuk.
We zitten op andere scholen en wonen ook een heel stuk uit elkaar. Hij heeft donderdag een schoolfeest gehad en heeft daar blijkbaar met een meisje gedanst die hem nu leuk vindt ofzo :S
Zij heeft hem gekrabbeld van: ‘Hoi xx’
En hij krabbelde iets terug van: ‘Hoi Hoe is het?’
Nouja, zo typt hij never nooit. Hij is meer van het slordige typen zoals ‘hoeset?’ en ‘hoe gaat ut?’
Nou heeft ie ook nog eens haar profielfoto gerespecteerd, hij respecteert bijna nooit foto’s, heeft ie één keer bij mij gedaan.
Vanmorgen had hij haar gekrabbeld, toen ik online was. Maar hij praatte op msn niet tegen me en bleek voor mij offline. Hij zou me toch niet geblockt hebben?
Nou heeft hij een slecht rapport en zegt dat ie de laatste paar weken de hele tijd moet leren om over te gaan, dus is hij sowieso minder online.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken en wat ik moet doen. Het doet me echt pijn dit zo te zien eigenlijk…
Het vervelendste is nog wel de afstand. We wonen bijna 150 km van elkaar af, dus kan ik ook niet ‘zomaar ff’ langskomen.
Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik heb er gewoon echt een rotgevoel over.
xx Laura