Waar is hij mee bezig?

Nouja, het zit zo: Ik heb een soortvan ongeveer ofzo vriendje… Dus niet officieel. We vinden elkaar al zo’n 8 maanden echt heel erg leuk.
We zitten op andere scholen en wonen ook een heel stuk uit elkaar. Hij heeft donderdag een schoolfeest gehad en heeft daar blijkbaar met een meisje gedanst die hem nu leuk vindt ofzo :S
Zij heeft hem gekrabbeld van: ‘Hoi :blush: xx’
En hij krabbelde iets terug van: ‘Hoi :slightly_smiling_face: Hoe is het?’
Nouja, zo typt hij never nooit. Hij is meer van het slordige typen zoals ‘hoeset?’ en ‘hoe gaat ut?’
Nou heeft ie ook nog eens haar profielfoto gerespecteerd, hij respecteert bijna nooit foto’s, heeft ie één keer bij mij gedaan.
Vanmorgen had hij haar gekrabbeld, toen ik online was. Maar hij praatte op msn niet tegen me en bleek voor mij offline. Hij zou me toch niet geblockt hebben?
Nou heeft hij een slecht rapport en zegt dat ie de laatste paar weken de hele tijd moet leren om over te gaan, dus is hij sowieso minder online.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken en wat ik moet doen. Het doet me echt pijn dit zo te zien eigenlijk…
Het vervelendste is nog wel de afstand. We wonen bijna 150 km van elkaar af, dus kan ik ook niet ‘zomaar ff’ langskomen.

Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt. Ik heb er gewoon echt een rotgevoel over.
xx Laura

Bel hem. zeg hem hoe je je voelt en als hij dat meisje leuk vind dat hij dan eerlijk moet zijn.

inderdaad bellen.

sms hem een kut iets zodat hij voelt dat hij daarmee moet kappen, en als hij dan gaat terugsmsen van; nee nee is niet zo bladibla, niet terugsmsen. negeer hem. dan voelt hij het wel, en daarna gewoon praten face to face.

Nouja ik heb het op msn met hem erover gehad enzo. Maar ik verloor mijn zelfbeheersing een beetje en flipte nogal uit.
Hierna heb ik wel mijn excuses daarvoor aangeboden en gevraagd of hij het wel snapte waarom dat was gebeurd. Maar hij was nogal kortaf en antwoordde van: “Jah is al goed hoor.” “Denk ut van wel”
Maar ik heb het gevoel dat het níet goed is. Hij zegt urenlang niets tegen me en als hij wat zegt is het iets als: “jah” “okay” of “brb” ofzoiets… :S

Ik ben nu gewoon bang dat hij me niet meer leuk vindt ofzo. Het is raar, 3 dagen geleden praatte ik nog normaal (nouja normaal?) met hem. Het laatste dat hij zei voordat hij naar z’n schoolfeest ging was: “Mare moet gaan. Veel plezier in belgenland morgen, we smsen wel :wink: Love you”
Enne nu is het gewoon alsof hij iemand is die ik misschien net een paar minuten ken of gewoon nooit mee praat…

Ik ben ook nog eens bang dat ik het niet trek als het echt over is tussen ons nu… Want volgens mij hou ik echt van hem.
Ik weet niet wat ik moet doen, hoe ik een normaal gesprek kan beginnen en hoe ik hem normaal kan laten terugpraten. En dan hebben we binnenkort ook nog eens een afspraak. Dan hoop ik dat die nog doorgaat, dan zeg ik hem gewoon persoonlijk wat ik nou vind en voel.
*diepe zucht*

Je moet hem inderdaad bellen erover, of face-to-face confronteren ermee,
want misschien, dit hoeft niet zo te zijn hoor!, maar misschien vindt hij je wel leuk, maar 8 maand is best lang om achter elkaar aan te zitten en misschien heeft hij de hoop een beetje opgegeven enzo?
Ik weet neit hoor, ik probeer je nu niet bang te maken, misschien is het wel helemaal niks joh, maar hou er rekening mee, 150 km is veel…

sterkte!

Echt erg & kut voor je dattie ver weg woont.
Ik was ook verliefd op iemand die 110 km vandaan woonde…
Maar iemand in de buurt vinden is veel leuker geloof me.
Maar ik zou heb wel bellen en met hem praten.
Of in 't echt keer afspreken.
Succes. x x x

Sterkte xD

Ik snap je punt wel van dat 8 maanden lang is… Miss moet ik hem idd bellen. Maar ik ben bang. Ik weet niet waarom. Ik denk bang voor afwijzing. Ik denk zelf niet dat hij de hoop heeft opgegeven, kijkend naar hoe hij tegen me praatte voor dit alles.
Ja die 150 km en 38 euro voor een retourtje is elke keer wel veel ja :stuck_out_tongue:

Nouja zoals ik al heb gezegd moet je iig niet meer via msn proberen, want dat is gewoon te verwarrend. en ook dat hij kortaf antwoord enzo, dara heb je niet veel aan, maar dat kan hij niet zo doen als je m belt ofzo.
Dus zoals de rest het zegt kun je m idd het beste bellen.

@ iDanielle: Ja afspreken, dat gaan we binnenkort dus, als die afspraak nog staat. Dan wil sowieso helemaal duidelijk maken wat ik voel denk ik…

Je moet die afspraak wel houden, of proberen :’), want dan valt alles denk ik wel op z’n plek, en dan kun je idd duidelijk maken wat je voelt ^^

opbellen

Oke, ik heb hem (nog) niet opgebeld >< Ik durf dat niet :
Hij praat wel weer normaler tegen me op msn gelukkig. Alleen moet ik steeds beginnen met praten… *Not amused*
Het probleem: Hij praat dus tegen me alsof we gewoon kennisen ofzo zijn. Volgens mij moeten we het helemaal weer vanaf het begin opbouwen :\

En ik voel me er nogal klote over, dat het zo gelopen is. Ik denk steeds: Als ik nou niet zo was uitgeflipt op hem enzo… Dan was er miss niets aan de hand geweest… En waren we nu gewoon weer over vanalles en nog wat aan het praten (onzin dus) en vielen er geen urenlange stiltes.

Wat betreft die afspraak, ik heb hem gevraagd of hij nog kan en wil. “Weet nie denk wel”
Spraakzaam.
Nouja dan wacht ik wel af zegmaar tot dan? D:

Get over it. Als je niet voor dit soort situaties bestand bent, moet je sowieso niet iets beginnen met iemand die zo ver bij je vandaan woont.

Kan ik toch niets aan doen dat ik voor een hersenloze pool val die toevallig 150 km verderop woont? :
Blabla.

Je kunt er niets aan doen dat je verliefd wordt op iemand. Jaloezie/onzekerheid komt sowieso vaak voor in lange-afstandsrelaties dus dat is heel normaal maar wel vervelend…wacht jullie afspraak af, en zeg hem dan gelijk dat hij niet zo kortaf moet doen met zijn ‘weet nie’. Hij mag wel wat aardiger zijn voor zijn vriendin! succes :þ

You lost him

Tuurlijk niet, maar hij doet lullig. Daarom: get over him. Dit soort situaties zul je vaker krijgen als je iets met iemand hebt die ver weg woont, klaar. En als hij daar niets aan doet en jij je vervolgens kut gaat voelen dan gaat het niet werken.

Dankje, dat gaf me de nodige ego-boost, Kraplapje