Lieve meiden,
Ik heb op dit moment wel een klein probleempje die ik zelf veel erger maak dan het eigenlijk is. Ik ben een onwijze stresskonijn en ik maak me bijna druk om alles. Ik weet dat het verkeerd is en ik probeer er aan te werken maar het lukt niet
Zoals nu: Mijn vriend belde mij voor het laatst rond 5en en dat gesprekje duurde maar 2 min ofzo terwijl ik hem de hele dag niet gesproken had. Hij zou 9 uur klaar zijn met werken dus ik dacht: Ik spreek hem dan wel want hij belt ALTIJD rond half 10 als hij in zn auto stapt.
Maar dit keer dus niet! Ik weet dat de meeste nu denken: Stel je niet aan bla bla bla maar ik voel me er zo onwijs kut over! Ik kan hem niet bellen omdat mijn telefoon voor uitgaande gesprekken geblokkeerd zijn en dat weet hij dus dat maakt het nog erger voor me! Ik haal echt allemaal dingen in me hoofd zoals: Hij is bij een ander, hij denkt niet aan me, hij is me vergeten, hij wilt me gewoon niet bellen, hij is verkeerde dingen aan het doen enzovoort!
Ik wordt nu echt paniekerig en vraag me af waar hij in godsnaam is Wat zouden jullie doen? Boos worden op hem? Wachten op hem of iets anders?
Liefs.