Waar is gossip girl?

Weet iemand hier toevallig waarom gossip girl vandaag niet komt? Vorige week was het er nog, en ze zijn pas bij aflevering 5!
xxx

het begint om 21:25

hoop dat je nog op tijd bent

het is gestopt… again
er komt een nieuwe serie, en daar moest plaats voor worden gemaakt!
net 5 weet nog niet wanneer het wordt hervat…

hmm dat was de vorige keer ookal en volgens mij waren dit de zelfde afleveringen heel irritant!

maar zal wel weer even duren voor het komt denk!

Net 5 zal voorlopig geen nieuwe afleveringen van de Amerikaanse serie Gossip Girl uitzenden. De serie is in Nederland geflopt. Afgelopen zondag stond Gossip Girl nog in de schema’s voor 19.30 uur, maar Net 5 zond toen al een herhaling uit van de eigen serie Verborgen Gebreken. “We hebben geprobeerd een goede dag en tijd voor Gossip Girl te vinden. Helaas is uit de kijkcijfers gebleken dat de serie niet voldoet aan onze verwachtingen.”
Gossip Girl is ooit in de zomerperiode op dinsdag geïntroduceerd op Net 5. Later verhuisde Gossip Girl naar de vrijdagavond en sinds januari was het dus de vroege zondagavond. Vorige week keken er 138 duizend mensen naar de zesde aflevering uit seizoen 3 op Net 5.

De zender belooft ooit de draad op te pakken met Gossip Girl, maar weet nog niet wanneer.

waarscheinlijk weer weinig kijkcijfers

Dan moeten ze het op een handige dag doen!

• Maandag & Dinsdag > druk met school, vooral.
  • Vrijdag > TVOH en dergelijke.
  • Zaterdag > Uit etc.

WHAAAA.

Ja shit net 5, doe is een normale tijd stelletje kneuzen :woman_facepalming: Er is nu gewoon niets leuks meer op net5, alleen op donderdag een leuke film. Voor de rest alleen maar misdaadseries en ziekenhuisseries.

nee niet weer he:(

ik dacht al, waar is Gossip girl?
Ze gooien je wel dood met reclame voor shitty programma’s, maar mededelen dat het stopt, ho maar.
En ik kan je wel vertellen dat het geflopt is doordat ze er iedere keer mee stoppen.

niet weer he wanneer zenden nou gossip girl helemaal uit zonder te floppen

net 5 is echt een pruts zender.

-

belgische zender VijfTv om 17 u elke zaterdag :slightly_smiling_face:

Pff echt héél irritant! Ik ben hem nu maar aan het downloaden… alleen heb je dan geen ondertiteling en dat is ook wel vervelend.

Ik zat echt zo te wachten gisteravond, was het er niet meer op! :expressionless:
Naja, het waren toch herhalingen =_=

koop anders de dvd box? kan je ze altijd kijken…
heb ik ook gedaan bij alle seizoenen

ik was gisteravond in shock en ik wilde net 5 vermoorden. dus nu ga ik de dvdbox kopen en ik kijk nooit meer naar net 5.

vertieft net 5. noSpace maken voor gossip girl. FUUU

ik heb heel seizoen 1 en 2, thankgod! :grinning: maar dit vind ik wel heel heel heel erg vervelend.