waar is deze kwast voor?!

Sorry dat ik hier een apart topic voor aan maak, maar ik wist echt niet waar ik het moest vragen!

http://www.betterdeals255.com/betterdeals255/968-2.jpg

waar is de onderste kwast voor, die brede, met roze en witte haren?

Hahahaha ik weet niet waarom, maar ik moest lachen om die kwast.

Als ik het niet verkeerd heb is het een highlight brush voor je wangen.

Even aan mijn moeder gevraagd, ze is visagiste.
Ze zegt dat het voor blusher is (:.

hahaha lachen om een kwast?

ohh, om te higlighten! zou kunnen. dat deed ik altijd gewoon met mn blushkwast haha. :’)

voor blush? maar die tweede en derde zijn dat ookal toch?
-dom-

Lijkt echt op een vogelstaart :grinning:

Is voor blush bijv. ook als je teveel op hebt gedaan kun je het daarmee verder uitvegen.

Blush ja, en die daarboven is voor foundation.

Ik ben al weken opzoek naar een kwastenset.
Dus als ik in zo’n set er ook zo eentje zie, vind ik hem lelijk.
Net een waaier kwast.

Handig voor fall-out bij minerale/glitter oogschaduw :slightly_smiling_face:

Kwasten kan je gebruiken waar jij ze voor wilt gebruiken. Ik gebruik mijn foundationkwast voor concealer en dualfiber(zo te zien op de foto de 2e van boven) voor foundation of blush.
Het is een fankwast. Kan je gebruiken voor fall-out, blush of highlighter.

Die onderste kwast is een fan brush idd.
Wordt vooral gebruikt voor fall-outs (oftewel restjes oogschaduw die op je wangen vallen) maar ook voor highlights.

Voor blush heb ik m nog nooit iemand zien gebruiken, maar zou best kunnen.

ja dat wist ik. alleen de onderste wist ik niet haha.
bedankt iedereen (:

Die onderste kwast heb ik nog nooit gebruikt :pensive:

000

After a meeting Coach Factory Storeon the cathedral’s steps of the free-for-all governingChanel Handbags body for the London protest,Coach Outlet a group of Americans from the encampment Louis Vuittontook the subway to Grosvenor Square, site LV Outletof the American EmbassyCoach Outlet. There, flourishingCoach Outlet their passports,Coach Outlet the Americans unfurled a banner that read “They cannot evict an idea.”

Hij is voor felle blush kleuren. Deze kwast pakt namelijk in tegenstelling tot een normale blush brush veel minder poeder op.

Die is voor je jukbeenderen (je wangen) als je daar bijvoorbeeld roze blush opdoet.

Gewoon voor blush/highlighter die je niet te heftig op wilt doen.