Waar is de slow met haar awesomeness?

Lieve bewoonsters van Girlscene,

Waar is de slow?
Waar zijn de slowers?
Waar is de lol?

Waar zijn alle mensen van de oude goude tijd met Momo?

Victoire, de girlscener die na lange periode van afwezigheid geschokt terug kwam.

PS: Ik geloof dat ik het ga naar omegle.com en… -topic wel leuk vind, het had alleen wel wat extremer gemogen :grinning_face_with_smiling_eyes:

PS2: Bedankt voor het lezen van mijn huishoudelijke boodschap die totaal onzinnig is.

Haha bewoonsters :stuck_out_tongue:
Welkom terug in onze geliefde mansion :slightly_smiling_face:
Ik heb veel lol hier hoor, in de slow topics, ze heten alleen geen slowtopics. Maar er zijn wel slowtopics hoor.

I know, I know.

Alleen zou ik Slow 113 maken geloof ik, alleen zijn we in 112 gestopt. Maar ik zie die nergens meer xD

Hoe heten de slowtopics nu dan?

^nja het zijn niet echt slowtopics, maar het afvaltopic + you are beautiful topic, dat zijn bijvoorbeeld kletstopics

Naja, het zijn gewoon topics waar ze in lullen gok ik XD Want dat is een slow :stuck_out_tongue: En er is een Turkse slow :stuck_out_tongue: En een jongens-kwijl-slow :stuck_out_tongue: Maar ik heb iets op het oog wat duidelijk niet mannelijk is x’D

Voor iedereen die mij nog kende (dat debiele kind ja, die ben ik) ik ben nu bevoegd om bijles te geven, tamtamtamtaaaaaam.

waar waar waar is de jongensslow? Of bedoel je gewoon het knappe jongens topic?
En wat heb je op het oog?
Tsjonge wat stel ik weer veel vragen :’)

Nee, bij Liefde en Boys :stuck_out_tongue: Er is een Liefde en Boys slow :stuck_out_tongue: Alleen die vind ik lame. Omdat Liefde en ‘‘Boys’’ zo stom klinkt :stuck_out_tongue:
Nah, op het oog als ik heb geen jongen op het oog, ik wil op het moment helemaal geen jongens maar wat anders (ingewikkeld XD).

Van vragen worden we wijzer.

Heeft een filosoof vast wel een keer gezegd,en anders doe ik het nu :stuck_out_tongue:

En waarom is iedereen opeens fake grappig geworden?

Een beetje van: Kijk mij ik ben bijdehand en episch LULZ.

Oh daar ja, ja daar kom ik nooit, en hij is al lang bezig. Ik vind het altijd zo raar om daar opeens dan binnen te vallen :stuck_out_tongue:
Ik zie niemand fake grappig doen? Of ik lees er over heen.

Naja, gewoon. Vergeleken met hoe het eerst was vind ik :stuck_out_tongue: Iedereen is semi-bijdehand. Maar dat kan ook door mijn blik op dingen komen -kuche, mijn humor-.
1 is grappig, een massa niet meer :stuck_out_tongue:

Aha, tsja, dat kan ik niet beoordelen, ik woon hier pas sinds oktober vorig jaar :stuck_out_tongue:
Maar, dan maken we van dit topic toch gezellig een slow ^^

YAY!! Ik heb trouwens slow 111# terug gevonden XD Ik zat er 1 getal naast XD

Oja, die leeft nog enigszins

Het is 21:12.
Nu doe ik ook mee.

Ik woon hier sinds… -dunno-

februari 2009 misschien ^^

Laat ik eens opzoeken hoe oud ik ben, vertellen jullie ondertussen maar wat over jezelf XD

Ja, dat. Februari 2009 :stuck_out_tongue: