Nou ik had pas een topic geplaatst over dat ik mijn sexbuddy moest afwijzen, omdat ik iemand anders ook wel leuk vond en dat serieuzer kon gaan worden.
Nou heb ik dit Y (mijn ex-sexbuddy) verteld dat ik bezig was met iemand, en toen had hij er begrip voordat we geen sex meer hadden. Maar hij uitte zijn gevoel niet echt. Ik vroeg hem ofdat hij het erg vond, waar hij antwoordde met opzich.
Toen ik vroeg waarom zei hij dat hij me wel ging missen, verder niets.
Sindsdien hebben we elkaar niet meer gesproken. Ik heb geen tweet of whatever gezien waar ik kon uit opmaken dat het over mij ging. Anyway, nu een halve week verder zie ik hem weer veel met meisjes tweeten en opeens zag ik een tweet: girl you’re special
Ik werd hier best boos om, oké ik heb zelf besloten het te eindigen en dat hoef je me niet te vertellen. Maar ben wel heel erg verliefd op hem geweest & krijg het gevoel dat alles wat wij samen hadden niets voor hem betekende.
Wie heeft ook meegemaakt, dat ze een jongen hebt ‘afgewezen’ & dat hij meteen weer bezig was met een ander meisje, en daar opeens jaloers op werd?