Waar ik dus zo boos om word nu maar ik snap niet waarom.

Nou ik had pas een topic geplaatst over dat ik mijn sexbuddy moest afwijzen, omdat ik iemand anders ook wel leuk vond en dat serieuzer kon gaan worden.

Nou heb ik dit Y (mijn ex-sexbuddy) verteld dat ik bezig was met iemand, en toen had hij er begrip voordat we geen sex meer hadden. Maar hij uitte zijn gevoel niet echt. Ik vroeg hem ofdat hij het erg vond, waar hij antwoordde met opzich.
Toen ik vroeg waarom zei hij dat hij me wel ging missen, verder niets.

Sindsdien hebben we elkaar niet meer gesproken. Ik heb geen tweet of whatever gezien waar ik kon uit opmaken dat het over mij ging. Anyway, nu een halve week verder zie ik hem weer veel met meisjes tweeten en opeens zag ik een tweet: girl you’re special :blush:

Ik werd hier best boos om, oké ik heb zelf besloten het te eindigen en dat hoef je me niet te vertellen. Maar ben wel heel erg verliefd op hem geweest & krijg het gevoel dat alles wat wij samen hadden niets voor hem betekende.

Wie heeft ook meegemaakt, dat ze een jongen hebt ‘afgewezen’ & dat hij meteen weer bezig was met een ander meisje, en daar opeens jaloers op werd?

Jaa ik, het is sinds gisteren uit, staan er nu van die flirterige dingen op zijn fb, maar ik ben natuurlijk nog verliefd op em. Maar ik denk dat jaloezie wel normaal is hoor, soms ben ik ook nog jaloers op 1 van mijn exen terwijl ik met sommige geen contact meer heb…

oh god nee niet jaloers, maar wel boos!
na 9 maanden besloten ik en mn (nu dus ex) vriend er mee te stoppen.
gelijk de dag erna, misschien nog dezelfde dag zat hij met een ander meisje te flirten, hele openlijk via facebook! terwijl we net een relatie van 9 maanden achter de rug hadden, en een week later (als t niet eerder was) was het zn vriendin. dus ik voelde me een soort van, nouja, alsof ik niet belangrijk voor hem ben geweest.
maarja weetje, je kan er niks tegen doen. Je kan moeilijk zeggen ‘ik wil niet dat je met haar flirt’ als het je vriend, of in jouw geval sexbuddy niet meer is.
je zal je er dus over heen moeten zetten.

Jep, hier nog iemand! Ik werd heel erg boos. Ik had M leren kennen opstap en er was meteen een klik… We hadden wat gezoend en veel gepraat. Maar omdat hij te oud was zag ik het niet zitten, en heb ik hem dat ook verteld. 2 weken later zag ik hem opstap, alleen deed hij heel afstandelijk. Even later zag ik hem met een meisje zoenen, de hele avond. Ik had wat gedronken en was heel erg boos (vooral op mezelf), en verdrietig, terwijl IK hem had afgewezen! Ik stapte daarom op haar en hem af en toen heb ik helemaal tegen M zitten schreeuwen, en hem daarna hard in zijn gezicht geslagen… Die week daarna weer, terwijl hij toen helemaal niet met een ander meisje stond… Nu snapt hij dus helemaal niks meer van mij… Ik spreek hem nu vaak en kan niet wachten tot ik hem zie… Ik heb helaas gevoelens voor hem terwijl ik weet dat ik niet thuis met hem kan komen… Can anybody help me? :grinning:

hoeveel ouder is hij dan…?
of beter, hoe oud ben jij en hoe oud is hij…?

Zoals je zelf al zegt was het een sexbuddy, sexrelaties moet je vriendschappelijk houden. Heb zelf ook zo’n relatie gehad waarbij ik op een gegeven moment verliefd begon te worden en heb het toen direct afgekapt. De relatie die je hebt is dat het alleen maar om sex draait en als je meer gaat voelen weet je bij voorbaat al dat het niks wordt.

Je weet toch dat het geen echte relatie was?

@dominiquemilou

Ik ben 15, over een paar dagen 16. Hij is 20, wordt bijna 21.
Heel veel meisjes waren er sowieso al tegen dat ik iets in hem zag omdat ze hem totaal niks vonden… Leuk zo’n vertrouwen vantevoren

Jaloers. Maar opzich is dat niet zo gek hoor.

Wat niet :$? En waarom jaloers? haha. of is dit niet voor mij bedoeld?

Waar ik zo boos over kan worden?!

Ik denk dat jullie wel herkennen… Als een jonge met zijn vriendin is en dan heel lang naar me gaat staren. DUDE je bent met je vriendin! Zegt al genoeg over je …

Gewoon ranzig vind ik dat!

Weet ik, maar we hebben wel gewoon een apparte band opgebouwd.

En jahoor, nu heeft die jongen na 1 week meteen een andere vriendin… terwijl hij tegen mij zei dat hij me ging missen & dat hij echt niet meteen een ander meisje nodig had. :pensive:

maar dat leeftijdsverschil valt toch nog wel mee…? het is wettelijk zelfs gewoon toegestaan…

Ik denk dat je boos op jezelf bent. Je bent zelf ergens mee begonnen waar je denk ik gewoon spijt van hebt. Maar veel kan je er niet aan veranderen.

Je weet toch dat dit soort dingen kunnen gebeuren met een seksbuddy? Hij is totaal niet afhankelijk van jou, hij kan er in principe ook niets aan doen dat jij het niet leuk vindt omdat er nou eenmaal in de eerste instantie nooit iets geweest is tussen jullie.

pff, wat een sukkel…

het niet voor niks een sexbuddy
niet meer dan dat
je weet dat geen relatie is