Meiden!
Waar houden jullie meer van:
Een boy die beetje ‘‘Hart to get’’ speelt of een beetje de ‘‘softie’’ type?!
Meiden!
Waar houden jullie meer van:
Een boy die beetje ‘‘Hart to get’’ speelt of een beetje de ‘‘softie’’ type?!
ik hou er niet van als ze niet reageren op het flirten. ik hou meer van duidelijkheid. met dat hard to get spelen heb ik altijd zoiets van; wat wil je nou precies? maar ook geen softie gedrag, hij mag zelf ook wat moeite doen.
Ik hou zelf meer van beetje het ‘‘hart to get’’ type!
want tja, zo zit ik ook beetje in elkaar meestal dan…,
Ik hou van lief en stoer tegelijk. Vind het al heel snel vrij irritant als een jongen meteen heel klef begint te doen daar kick ik echt op af. Maar té hard to get vind ik ook niks, dus moet er een beetje tussen in zitten.
Ik heb liever een combinatie ervan. Maar als ik écht moet kiezen, dan voor hard to get.
Geen hard to get dat écht niet. Een jongen moet bij mij echt niet doen alsof ik lucht voor hem ben. Daar knap ik op af. Geef mij maar een stoere jongen die heel romantisch is. Klef of niet, maar dan heb ik tenminste zekerheid dat hij mij leuk vindt.
Ik wil ook zo’n vriendje :C
Zelf hou ik meer van het ‘‘hart to get’’ type ik heb egt niks met softie’s maar die boy moet dan niet afstandelijk doen daar heb ik toch zo’n tyfus hekel aan!
Beide zijn niet leuk. Hart to get is vreselijk, en softie ook. Er tussenin is fijn.
Dan toch meer een softie haha. vindt het een kutgevoel als ik moet jagen!;p
Leuk dat bijna iedereen ook die typfout uit de beginpost overneemt, haha:’)
Ik ben echt een type voor een soft persoon. Mijn vriend heeft me vanaf de eerste avond niet meer losgelaten, daar ben ik hem sowieso dankbaar voor!(:
Ik ben denk ik meer van het softie gedeelte. Ik vind het altijd stom als jongens hard to get spelen, ik zie dat meer als een meisjesding (maar dat ligt waarschijnlijk aan mij?).
Maar te softie vind ik ook niks…
Hard to get maar uiteindelijk gewoon lekker reageren als een softie. Eerst wat moeite doen!
Hard to get is we leuk maar het moet niet té worden. En lieve jongen is ook wel leuk, maar te lief nou ook weer niet.
Softie, maar niet té.
Ik hou meer van soft, maar niet té soft, dan wordt het irritant.
ertussen in, dat is het beste. Wel moeite doen, maar niet te sticky.
Daarbij hou ik er ook van als jij niet elke dag nog een topic aanmaakt, want 11 topic in 2 maanden is wel veel, maarja dat is mijn mening
Inderdaad, juist eentje die moeite voor je doet en echt voor je gaat.
ghehe nevermind