Waar hou je je make-up ? (=

titel zegt het ,
waar hou je je make-up spulletjes ? Ik bedoel dus mascara, eyeliner, oogschaduw paletten, borsteltjes en kwastjes, crèmes, poeders, en ook parfum,…
in een la, een aparte kast, doosjes, make-up tas, beautycase, pot, doos, zak, aparte kamer, iets zelf gemaakts, …

ik hou het in een bokaal, de kleine dingen, en de iets grotere in een etuit (als je dat zo schrijft), en ook zo’n klein laa’tje
Als ik bij iemand ga slapen pak ik een aparte etuit mee.
Brand maar los !

Makeup tasje de makeup eigenlijk die ik dagelijks gebruik en mee naar school neem. In 3 kleine groene mandjes van de hema bewaar ik derest

In mijn kledingkast (A) in mijn kast is een spiegel geplakt dus heb ik een plank met allemaal make-up enzo erin… en de rest wat ik niet zo vaak gebruik staat op een kastje.

In een bakje in mijn la. Bakje is voor make-up e.d., daarnaast staat parfum, bodylotion, wax e.d. In die la ligt ook een tasje met mn standaard make-up dingen en een spiegeltje, zodat ik dat snel mee kan nemen als ik (te) laat ben!

op de middelste plank in mijn kast en als ik naar buiten ga en wil het mee dan stop ik de belangerijkste dervan in mijn make-up tasje :relieved:

In een ladekastje ligt mijn makeup, nagelak, poeder etc wat ik niet zo vaak gebruik, op de wc heb ik een beker staan met wat ik dagelijks gebruik, deo, parfum, remover etc ook op de wc, en in een kastje spul wat ik niet zo vaak gebruik kwa parfum, shampoo, bodylotion, haarverf zooi =)

In een toilettasje en de makeup die ik het meest gebruik liggen ernaast, anders moet ik zo graaien.

overal?

Op mijn makeuptafel ^^

Op mn vensterbank verspreid, heb een hele brede vensterbank waar je ook op kan zitten, maar gebruik hem voor mn opmaakspulletjes, er is ook lekker veel licht dan kan ik goed zien hoe mn makeup er uitziet bij daglicht.
Mn verzorgingspulletjes en parfum en alles heb ik in een ladekast waar ook kleding en cd’s inzitten enz.
Bij mn wasbak heb ik mn gezichtsspullen

op een schap in mijn kamer

op m’n makeuptafel en een deel in me makeuptasje in me schooltas

Op een kastje in een bakje maar wil eigenlijk zo een & dan zelf schilderen enzo
Hij is ook niet zo groot,
Breedte: 36 cm
Diepte: 26 cm
Hoogte: 25 cm

http://img223.imageshack.us/img223/5126/35778pe126676s3.jpg

-

Make-up die ik weinig draag staat in bakjes op een tafeltje, daarop staat ook al mijn parfum en wat crèmetjes en alles, in de la van mijn make-up tafel zitten make-up die ik bijna nooit gebruik, en mijn dagelijkse make-up, crèmetjes, parfum etc. zit in mijn toilettas in de badkamer.

dat kan je toch zelf maken ? met hout of gewoon met heel stevig papier (:
ik heb er zo eentje met vier bakjes, gewoon van papier om te plooien, als je ergens dikke karton hebt liggen, haal ik de mijne even uit elkaar en kan ik je de ‘plattegrond’ wel sturen ofzo

Ik heb 1 plastic bakje waar ik alles in heb gegooid wat ik niet wekelijks gebruik en verder staat op mijn bureau een make-up tasje ( die heeft zo’n toilettas-vorm) en mijn kwasten in een glas op tafel.

ineen toilettas op mijn kaptafel eigenlijk alleen mijn dagelijkse mijn bijzondere in een aparte la met parfum , bodylotion, deo :wink: etc

Haha nouw ik ben niet zo knutselig, ik koop er wel gewoon een en dan schilderen

Overal en nergens
het ligt door het hele huis