waar hou je je kleren ? (buiten kleerkast)

Beetje rare vraag misschien
ik had vroeger een kotslelijke kleerkast, en omdat ie mn kamer zo klein maakte heb ik 'm weg gedaan
nu hou ik mijn kleren in vier verschillende ‘schappen’ onder m’n bed (heb een hoogslaper met bureau)
maar dat vind ik zoo irritant want dan moet ik me telkens bukken als ik kleren wil hebben tis ook nooit ordelijk en altijd rommelig enzo
dus
waar kan je je kleren nog ‘opbergen’ ? Iemand slimme ideeën ?

op de grond xD
flauwxD

uhmm mooie dozen die bij je kamer passen ofzo?

http://www.obelink.nl/images1/popup/pop_multikast.jpg

of op een kledingrek

http://www.kapoes.nl/images/kleding%20rek%20fairy%20tale_jpg.jpg

een kledingrek :]

op me bureaustoel… XD

hm
misch idd een kledingrek ofzo?
of een hoge kledingkast waar je vanuit je bed bij kan?

Ik zou zo’n kledingrek doen :3

Indeed, een kledingrek :stuck_out_tongue:
Of bv wat je weleens in winkels ziet met zo een buis vanaf de muur, waar allemaal kleding aan hangt.

haha, herkenbaar xD

Op de grond :'3 en ik heb een kledingrek.

op de grond en op me bed

… wat ? xD

onder me bed

nee ik heb n kledingrek.

ik wil een kleding rek als ik op kamers ga
kleding kasten en ik hebben niet zo’n goede band

maar mensen
worden je kleren dan niet heel stoffig?
x]

kastjes/tafeltjes/stoelen/krukken/grond/alles waar het op blijft liggen :stuck_out_tongue:

maar kijk is bij Ikea of Xenos ofzo, daar heb je vaak van die hele leuke opbergbakken :slightly_smiling_face:

ja idd
en ik vind het er trouwens ook een beetje rommelig uitzien

neem gewoon een mooie kleerkast?
een kledingrek lijkt me echt niet goed…
komt stof op & als er dan eens een mot ofzo in je kamer komt te zitten zitten je kleren vol met gaten…

Of hang zo’n buis van zo’n kledingrek onder je bed en doe er een gordijntje ofzo voor.

Mijn kleren die niet in de kast hangen liggen op de grond, op een stoel of hangen aan mn kapstok.

Daar voor heb je volgens mij van die onzichtbare hoesjes die je eroverheen moet trekken heb ik ooit op TV gezien XD

Zo’n kledingrek is inderdaad handig, maar je moet er ook maar de ruimte voor hebben. Ik heb een tijdje uit verhuisdozen geleefd (in aanloop tot mijn inloopkast, oh yeah :pensive: ) en dat is opzich ook goed te doen :stuck_out_tongue: Pimp ze, hang er gordijntjes voor, super vet xD Al is een gewone kledingkast natuurlijk wel handiger.

kledingrek