Waar het leukste Shoppen?

Heeee

Ik heb een vraagje, waar kan je het leukste shoppen, in Denhaag, Utrecht of Rotterdam.

Als ik naar Rotterdam en Den Haag ga, dan moet ik 4 uur in de trein zitten… maar dat maakt niet uit als het zeker de moeite waard is. :stuck_out_tongue:

:grinning: :slightly_smiling_face:

Ik zou dan gewoon naar Amsterdam gaan.

Wat voor populaire winkels zitten daar allemaal dan?

ik zou rotterdam doen, daar zitten de meeste apparte winkels die je (bijna) nergens anders in nederland hebt (primark, new look)

Tja, ze zijn alledrie erg leuk. Ik vind zelf Den Haag heel erg leuk. Je hebt er (bijna) alles en het is gewoon een mooie, gezellige stad. Maar ja, Amsterdam is natuurlijk ook heel leuk. Rotterdam zou ik dan niet doen, ik vind het zelf geen mooie stad, ookal heb je er natuurlijk wel veel winkels (Primark!)

Amsterdam inderdaad, daar zit ongeveer alles. Zara, WE, New Yorker, verschillende H&M’s, Bershka, Sting, Vero Moda, ook veel tweedehands winkels en onbekende winkels.
In Rotterdam (Alexandrie) zit wel de Primark maar verder ben ik nog nooit in Rotterdam of Den Haag gaan winkelen. Je kunt in Den Haag natuurlijk nog wel even naar Scheveningen na het shoppen :stuck_out_tongue: En Utrecht is ook wel leuk, daar zit ook best veel. Maar er gaat niets boven Amsterdam (gewoon de hele sfeer, en vele verschillende winkels).

Ehm Bershka, H&M, Zara, Monki etc. etc.

Utrecht is ook heel erg leuk :slightly_smiling_face:

O, en ik weet niet waar je woont, maar als je in het zuiden woont is Antwerpen een goed alternatief voor R’dam. Daar heb je wel geen Primark maar wel een Forever21. (:

Ik ben in Den Haag en Utrecht geweest en van die twee vond ik Utrecht het leukst. Ik vond daar de sfeer leuker! In Rotterdam ben ik nog nooit gaan winkelen.

moeilijk ikzelf ben nog nooit in den haag geweest
maar ik denk dat ik dan toch voor utrecht ga (:
alowel ik rotterdam ook helemaal geweldig vind qua winkels primark, new look enz

rotterdam of utrecht!

Je zou ook nog als je naar de primark wilt, eerst naar Amsterdam en daarna naar Hoofddorp. Maar dat is wel erg veel gedoe.

Amersfoort

Den Haag en Amsterdam vond ik eigenlijk niet zo super,
dus ik zou naar Rotterdam gaan!

rotterdam want dat is mijn stadjeee. al vond ik utrecht ook erg leuk, rond hoog catherijne.

Rotterdam is het beste