Waar heeft jou vriendje je verkering gevraagt?

Durf het bijna niet te zeggen, whapp :’)

Hij zou dat weekend met mij mee naar mijn ouders, dus hij zei; hoe moet ik mij eigenlijk voorstellen, ald de vriend van?
En aangezien ik hem daarvoor niet meer zag heeft die het maar even over whapp gevraagd, ik zou het zelf niet doen maarja. Als het maar niet over whapp uitgaat, dat is nog erger :hammer:

awhh hahah jaa whatssap niet de handigste …!

Mijn vriendje ging een uur heen en een uur terug met de trein om mij 5 minuten te zien en in die 5 minuten vroeg hij of ik zijn vriendin wou zijn! Natuurlijk zei ik ja, maar vervolgens heb ik hem wel ff voor gek verklaard haha, wauw 5minuten… En de conducteurs die ook mee moesten met de trein die hadden de helft mee gekregen en die hadden het erover hoe lief het wel niet was dat hij voor 5 minuten naar me toe kwam haha aww :flushed:

In een discotheek toen hij aangeschoten was…
Ach hij is best volwassen, we schelen 4 jaar qua leeftijd en oudere jongens zijn daar wat minder ‘wil je verkering met me’ mee.

Haha! Nou helaas nu heb ik geen vriendje, heb wel een enorme crush op iemand!!! Maar ik heb misschien 1 jongen gehad in mijn leven die echt een lieff en echt waardig vriendje was. Hij had op Valentijns dag een roos gekocht en bij een park dicht bij de school gingen we in een boom zitten (er hing een lage tak zal maar zeggen :stuck_out_tongue:) en toen pakte hij die roos en vroeg heel lieff of ik met hem verkering wou. En ik vond hem al heel lang leuk :slightly_smiling_face: dat was op de basis school. Een van de beste herinneringen daar! Voor de rest heb ik niet echt vriendjes gehad… misschien 1 maar ik weet niet eens waarom ik met hem had, misschien omdat mijn vriendinnen aan drongen wat ik eigenlijk helemaal niet meer snap en weet waarom :stuck_out_tongue: beetje dom en kinderachtig maarjah waarschijnlijk was ik 6 ofzo

Mijn vriend heeft mij geen verkering gevraagd, na een tijdje was het gewoon ‘iets’. Toch heb ik voor de zekerheid na een tijdje wel gevraagd of we nou echt een relatie hadden. Hij was heel verbaasd en zei “ja, daar ging ik wel vanuit” Haha.

Bij hem op de bank.

Hij: “kom eens zitten meis” (we lagen op de bank en altijd als hij dat zei dan wist ik al, er komt nu een serieus gesprek)

Dus ik ging zitten en ik was heel zenuwachtig.

Hij: "Wil jij mijn vriendin zijn?
Een paar seconden stilte
Ik: “jaaa” en maar lachen (:

toen ik naast hem lag op de bank bij mij thuis, het was een uur of twee in de nacht…
het was de tweede keer dat we ‘afspraken’ en hij ging die nacht om 5 uur weg, met als reactie: "Hee, nou hoef ik lekker niet in het donker te fietsen! :slightly_smiling_face: " :cold_sweat:

In bed, toen we sochtends wakker werden nadat we samen hadden geslapen (geen seks).

jouW vriendje en gevraagD

En via de app, of was het nog sms toen. Een van de twee, maar dat kwam omdat hij nog een beetje verlegen was en niet durfde toen ik de trein instapte. Hij heeft het toen we elkaar weer zagen twee dagen erna wel echt gevraagd nog.

Mijne was nog op MSN, ja dat bestond nog… En eigenlijk vroeg ik of t nou wat was nadat ik bij hem had geslapen (Ja verkeerde volgorde ja, maar ben nog steeds blij dat ik die nacht bij hem heb geslapen… En we hebben het er nog steeds wel vaak over(zijn nu 3,5 jaar samen))

Toen we aan het daten waren, gingen we vaak aan het water zitten en samen een bak Ben&Jerry’s eten. Op een zomeravond zaten we weer aan het water en toen vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn :slightly_smiling_face:.

In mijn bed :’) we waren net wakker haha

Ik heb hém gevraagd. In zijn slaapkamer haha

Mijn ex via een SMS maar hij moest het van mij face to face vragen als hij een antwoord wilde dus toen is hij naar mijn huis gekomen =)

In bed. :’)

Nee, we hadden nog geen seks gehad maar hij woont ver weg en de enige dag dat ik hem die week kon zien had hij een borrel waar hij voor zijn werk heen moest. Toen mocht ik bij hem slapen en is hij die avond een beetje aangeschoten thuisgekomen en heeft hij me de hele tijd geknuffeld. Midden in de nacht toen we allebei nog wakker waren vroeg hij het.

Toen we samen op het strand gingen wandelen, schreef hij het in het zand. Echt zo lieeef :flushed:

(ex)

Vroeg me in de keuken terwijl ik hapjes stond te snijden, haha!

Whaa ik herken het, maar hij heeft het daarna nog even officieel gevraagd :’)
Mensen vroegen wanneer mijn vriend kwam enz. We waren ook al een maand aan het daten en zagen elkaar vaak. Liepen ook hand in hand als een stel, maar onofficeel :stuck_out_tongue: