Waar heb jij vandaag enorm om gelachen !?

nergens om. ik ben chagrijnig ):

Om de gekke geluiden die een klasgenoot maakte. xD

om mijn fretje die de meest mongolische sprong ooit maakte en vervolgens op de kont van mijn andere fret sprong zo van ‘GOTCHAAAAA!’ en nog een andere stond er echt zo naar te kijken van ‘aaah, wat doe jij…’

Geen idee, zoveel ik lach altijd heel veel :slightly_smiling_face:

vandaag was echt een lachdag voor mij :slightly_smiling_face:

mijn droom die ik had
een meisje viel van de trap af (oké zielig voor haar maar was wel echt grappig)
om m’n vriendin waarmee ik altijd lach

ik ook.

Om dit: http://www.youtube.com/watch?v=82VtBxeJH3I&feature=youtu.be

we moesten vandaag met 1 les met een blinddoek lopen en dan moest iemand anders je begeleiden nou dat is al grappig omdat je gewoon al overal tegen op botst :stuck_out_tongue: ! maar nu liep ik ook nog tegen auto’s op en fietsen (ik kwam niet meer uit het fietsenrek) en daarna loop ik nog keihard tegen een wild vreemde jongen aan en daarna loop ik nog in zo’n beetje alle plantenbakken die er in de kantine staan, ikheb nog nooit zo hard gelachen xD

o mijn god hahahahahahaha.

Daar moest ik ook om lachen :grinning:

hahahaha neee! xD gosh tis ook echt zo’n simpel tutje

Ik een pakje dronk tijdens geschiedenis, van Wicky. En ik tegen mn vriendin zei: Mijn pakje heet niet meer Wicky, maar Picky.
En toen moesten we echt keihard lachen.

ohjaa. &op de fiets; maakte ik een foto van mn vriendin en ik. later keken we de foto terug en had ik echt zo’n blijhoofd. toen lagen we ook in een deuk.xd

Om het feit dat ik mijn vriendin wou laten zien dat een stageloper bij ons op school hele grote oren had, maar elke keer als zij keek… keek hij de andere kant op waardoor je dat niet kon zien en als zij niet keek, keek hij wel de goede kant op en dat ging de hele tijd zo door. x]

omdat er op het frans bord: Il gele stond, en als je dat zo’n beetje in je ooghoek ziet lijkt het op : Il geile… dus ik laat dat aan een vriendin zien en toen moesten we samen heel hard lachenXD

Om m’n broertje die moest huilen omdat m’n zusje op ze drumstel ging drummen, eigk wel zielig maar hij huilt overal om, dus dan neem je het niet meer sirieus

En ook gewoon nog om andere stomme kleine dingetjes

EFTELING!!!

een vriendin van mij tijdens duits zei heel grappig Ananas.
En toen schoot ik in de lach, ik lach eigenlijk om alles. :x

Nergens. Ben echt emo vandaag.

<------

om dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=AvLbPdBQupE

en om mijn vriendin die zo hard moest lachen dat ze vol met haar hoofd tegen de tafel kwam :grinning_face_with_smiling_eyes:

omdat het 3-jarige zusje van een vriendin een pakje appelsap pakte en daarmee heel vrolijk het tapijt besproeide