Waar heb jij vandaag enorm om gelachen !?

titel zegt genoeg denk ik :stuck_out_tongue:

nawh, wat verdrietig; nog nergens om. :’(
ik ben al de hele dag alleen thuis, en heb nog geen mens gesproken. :’)

ik begin zelf wel;

nou we kwamen onse mentor dit weekend tegen in de h&m met zijn zoontjes en zijn vrouw waarop zijn zoontje van 3 huilend bij de roltrap stond; PAPAAAAA IK WIL HIER NIET ZIJN! en waarop mijn mentor heel droog op antwoorde; nee ik ook niet!

haha super grappig !

en dat vertelde we aan onse mentor vandaag dat we hem hadden gezien xd

@faalhaasje

aaahw ):

Om die gozer die zijn auto niet ingeparkeerd kreeg en dat ik het voor hem moest doen en het in 1 x lukte.

uhhh, bij weet ik niet meer :stuck_out_tongue:
Ik en mijn vriendinnen waren gummetjes aant schieten tegen elkaar, en ik had haar al heel vaak bekogeld, toen wou ze voor de 1e x een gummetje naar mij toe schieten en net op dat moment zag de leraar 't. Toen moest ze pennen.
Haha, we lagen helemaal dubbel :stuck_out_tongue:

Meerdere dingen, maar ook wat ik een hele erge fail/WTF moment vond:
Een vriendin heeft niet erg veel geld en zegt dat ze ook geen dure dingen kan kopen.
Heeft ze een BlackBerry gekocht/gekregen (half half) maar heeft ze ook allemaal hele oude kleding aan en in haar T-shirt zaten echt tien grote gaten. Koop dan eerst nieuwe kleding voordat je aan die domme luxe begint om er bij te horen. Voor een andere reden koopt ze het niet.

omdat mijn vriendin zichidioot verwend gedraagde :tipping_hand_man: :tipping_hand_man:

whahahaha
zij: mam mag ik 50 euro?
moeder: waarom schat?
zij: ik heb 2 geweldig broeken gezien?
moeder: heb je die niet genoeg dan?
zij: nee die pas ik niet meer.
moeder: kruim dan je kast eens op!
zij: dan doe ik het nu.
moeder: oke.
zij: kom help me!
ik: mij best.
*lopen naar haar kamer.
zij: pfff, ik heb maar 7 korte broeken zoveel is dat niet.
ik: uhh, ik heb er 3.
zij: o.
ik: deze 3 draag je nooit.
zij: jamaar ze passen nog.
ik: oke goed.

dus van al haar 200 kleren ofzo doet ze er 10 weg ofzo :stuck_out_tongue:
dat noemt zde dr kast schonen whahahahahahahahahahaha.

en toen de hele tijd zeuren bij de moeder tot ze het kreeg :cold_sweat:

Nergens om, heb de hele dag voor mijn taalwetenschapstentamen van morgen zitten blokken.

met mijn vriendje, om niks eigenlijk… gewoon slappe lach :’)

Om een vriend die het woord “vagina” niet wilde uitspreken dus daarvan in de plaats “vagien” zei. Met de zachte G :'D

hm ik had n examen engels , waarbij ik dus een presentatie moest houden maar ik praatte zoveel dat mn docente ineens middenin mn presentatie riep ; ROMY SHUT UP! whuaha

Nergens om, ik heb wel gelachen om m’n vriend maar niet heel hard want ik heb vandaag zin om er als een zombie bij te lopen :’).

M’n vriendin en ik lagen dubbel om mijn crush die zij: dat legt in brabant.
Weet niet, droge humor.

Om een filmpje van Robert Pattinson :’)

Nergens om, ziek in m’n bed gelegen.

Vandaag in wiskunde.

Om een vriend die een verhaal van vroeger vertelde en daar heeelemaal dubbel om lag, en toen moest ik ook kei hard lachen omdat hij zo hard lachte :'D

Toen ik ‘noob’ zei tegen mijn vriendin, waardoor zij helemaal stuk ging. ‘HAHAHA ALS JIJ NOOB ZEGT LIJK JE OP EEN VIS. LOL!’ Ja, toen was onze concentratie weg bij Frans.

ik heb een film zitten kijken, I am number 4, en op een gegeven moment moetie vechten met een monster en trekt hij zn aandacht. zo van: ja hierzo!
en ik dacht gelijk: COME AT ME BRO!
en toen kon je me oprapen xD