Waar heb jij spijt van?

Pff, ik lig nu in me bed en heb echt spijt van zoveel dingen…
Zoals hoe ik me gedraag af en toe tegenover jongens bijvoorbeeld, of hoe lacherig ik soms kan zijn, hoe druk ik soms kan zijn, hoe erg ik soms kan schreeuwen. Gewoon om je kapot aan te ergeren.
Ook heb ik spijt van het feit dat ik alcohol drink, en dat ik soms rookte, en dat ik niet ben ontgroend door de gene waar ik van houd. Ik kan het gewoon niet accepteren dat ik hersencellen heb aangetast, dat me longen niet meer gezond zijn. En dat allemaal op 15-jarige leeftijd.
Sorry, maar ik kan me hier echt gewoon voor haten…
Moet dit echt even kwijt want anders is mijn nacht wss aardig kort. Hebben jullie ergens spijt van? En hoe gaan jullie daar mee om? X

Ja ik heb soms van die dingen waarvan je achteraf denkt… waarom heb ik dan nougezegd? of wtf waarom heb ik dat nou weer gedaan? Dan voel ik me down … maar dan ga ik even muziek luisteren en leuke dingen doen zodat ik het vergeet. :slightly_smiling_face:

ik heb spijt van dat ik bepaalde mensen heb vertrouwd, dat is iets wat ik ook echt anders had willen doen.
wat ik ertegen doe? mensen niet meer zo snel vertrouwen. de fout niet meer maken.

ik heb spijt van dat ik met een meisje al heel lang vriendinnen was.
vanavond was er een schoolfeest, zij was er niet, en nu weet ik hoe leuk het is!
PARTYYYYYYYY :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik heb spijt van zo veel dingen. te veel om op te noemen

Ja dat ook!

@osnapitzme hihi ook dat gevoel van spijt heb ik zovaak, dus maakt helemaal niks uit :slightly_smiling_face:

Ik heb spijt van de relatie met mijn ex die uiteindelijk in een of ander monster veranderde en me nu nog dag en nacht lastig valt. Dat na 2 maanden nog.

Zo dat lucht op. :’)

Ik heb spijt dat ik het vertrouwen van mn ouders 2 jaar geleden ben kwijtgeraakt (terecht, maar dat maakt het niet gemakkelijker).
Ja, de andere dingen waar ik spijt van heb zijn niks vergeleken met dit.

ik heb spijt dat ik mijn oma niet vaker heb opgezocht en al helemaal niet in de laatste week toen ik wist dat ze waarschijnlijk zou sterven, ik had gewoon niet verwacht dat ikhaar zo zou missen…
ook heb ik spijt dat ik zo vaak kortaf doe tegen mn ouders/zusje als ik thuiskom, daar moet ik echt mee stoppen.
en nog wel veel meer, maar ik weet ook wel dat er mensen zijn met veel ergere problemen.

mijn crush wou iets doen met my maar nu heb ik spijt dat ik dat niet gedaan heb

Ik heb spijt van de periode dat ik zó ongelooflijk makkelijk te krijgen was, dat ik bij elk feestje verschrikkelijk veel dronk, dat ik vaak tegen mijn ouders loog… Dat ik er gewoon graag bij wilde horen.

Ik heb nu gewoon mijn vrienden gevonden, die me leuk vinden zoals ik ben. Maar ik heb door die periode echt een verkeerde naam gekregen, en van mijn reputatie ben ik nog steeds niet af. Hoe graag ik ook wil laten zien dat ik écht niet zo ben.

Ik heb inderdaad ook spijt van een bepaalde periode in mijn leven waarin ik ook rookte en me sletterig gedroeg. Ik droeg ontzettend veel makeup niemand zag dat onder die laag makeup een leuk meisje zat want nu ben ik het tegenovergestelde van dat ik draag bijna nooit meer makeup en vind mezelf eigenlijk wel mooi, ik hoor nu heel vaak van mensen van :'Oh je bent eigenlijk wel leuk, of wat ben jij veranderd zeg in die jaren. Ook heb ik er spijt van dat ik in de brugklas niet gelijk naar de havo ben gegaan, en guess what? nu zit ik op de havo. Weet je wat het is je kunt er niet mee omgaan het is zoals het is en het is het verleden iedereen begaat een zonde in zn leven en dat van jou is niet eens erg.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[/b]

ik heb ook enorm veel spijt van de periode dat ik zo makkelijk te krijgen was… toen kreeg ik ook de verkeerde naam, en sommige mensen denken nog steeds dat ik zo ben… maar ik ben zo hard veranderd, en de leuke mensen weten dat.
ook spijt van sommige mensen te kussen waarbij ik het vertrouwen van m’n beste vriendin schond, wat één van de redenen is waarom ze nu m’n beste vriendin niet meer is.

Ik heb spijt dat ik m’n ex ooit vertrouwd heb als ik zie hoe hij nu doet. Ik heb spijt dat ik m’n beste vriendin ooit vertrouwd heb want ze heeft heel mijn vriendengroep aan haar kant gekregen door gemene dingen te zeggen die ik volgens haar achter hun rug zei en wat helemaal niet waar was. Ik heb spijt dat ik voor deze studierichting heb gekozen gewoon omdat mensen zeiden je bent slim, doe universiteit maar ik wou dat helemaal niet eigenlijk.

Ik heb nergens spijt van.

Dat ik het met mijn ex heb gedaan.

Dat ik nooit aan mijn mentor heb gezegd hoe kut je tegen mij deed (eerste klas)