'waar heb jij je internet vriend/vriendin vandaan?' topic

Dus, waar heb jij je internet vriend/vriendje/vriendin/vriendinnetje vandaan? c:

Niet.

Ik heb geen vriendje van internet maar ik ken zat verhalen dat mensen elkaar via habbo, world of warcraft, imvu, hyves, chat sites en dating sites hebben leren kennen.
Zo kan het ook eigenlijk bijna overal waar je met elkaar kan praten…

msn ;p

Een normale vriendin: DeviantArt.
Wel komisch, de hebben elkaar nog nooit gezien, maar kennen elkaar toch heel goed. En weten ook van elkaar hoe we eruit zien en klinken. Wel komisch :stuck_out_tongue:

Maar die ik nu wat meer dan een jaar.

m’n beste (internet)vriendin heb ik leren kennen via Webpet. 3,5 jaar geleden. ga zeker met haar afspreken maar we moeten nog kijken hoe en wat. want zij woont helemaal in Spijkenisse en ik in Limburg. maar toch, voor mij is zij de allerbeste vriendin en de afstand doet er niet echt toe. zij is tenminste eerlijk en betrouwbaar. echt heel blij dat ik haar heb gevonden.

van hyves, mijn vriendje, heel raar verhaal. we bleken dus in hetzelfde dorp te wonen, en op dezelfde school te zitten, de enige 2 mensen uit ons dorp, ver weg van de school. haha. :stuck_out_tongue: als je benieuwd bent zeg je het maar.

Een hele goede vriendin, via Habbo :slightly_smiling_face:.

vind het wel grappig hoe mensen echt goede vrienden met iemand van internet kunnen worden.

Via Omegle.
Toen er nog geen cam-gedeelte was en er nog geen vieze mensen op die site zaten. Zo’n 2 jaar geleden dus ;p

Eeen hele lieveee vriendin van habbo die ik dinsdag ga zien Jeuj:$

Ik heb geen internet vriend/vriendin.

Via tinychat een meisje, waar ik vaak mee op skype praat en ik wil dr echt nog een keer gaan meeten maar ze woont in een aflegen boerendorp, dus tsja.

Omg habbo O_o

de chat van onze favoriete band :grinning: Inmiddels mijn ex…

Verder ken ik gewoon heel veel mensen door mijn favo band, ik fotografeer die HEEL vaak tijdens hun shows in Nederland en ze zijn best groot in het buitenland in die scene, dus zo leer ik veel mensen kennen, ze vinden mijn foto’s leuk en dan gaan we soms verderpraten en zo heb ik al een paar vrienden die heel ver weg wonen, swel cool :grinning:

Ik heb een gozer via Hyves leren kennen, is een aantal jaar geleden toen Rusland won van Nederland met voetbal XD En toen verloor Rusland van Spanje ofzo? Ik weet niet meer. In ieder geval, we zijn sindsdien vrienden geweest en toen weer niet en toen weer wel. Nog nooit elkaar gezien. We hebben elkaar leuk gevonden, we hebben geprobeerd af te spreken, maar het kwam er maar nooit van. Dus ik heb het opgegeven :’)

Ik praat wel eens met mensen van Chatroulette :’)
Niet een 5 min. gesprek maar dan wat langer, die heb ik ook op Facebook.
Maar dat zijn geen echte vrienden :’)

Ik heb ooit wel vrienden op habbo gemaakt en in het echt ontmoet omdat we toevallig naar dezelfde plek gingen. Maar dat is zeker 5 jaar geleden, ik speel 't allang niet meer.

Ik heb er 13 vriendinnen bij door het GS One direction topic ahaha