Waar heb jij de knapste boy die je ooit heb gezien gespot?!

Heeey,

Vertel waar jij de knapste jongen die je ooit heb gezien! en omschrijf ze.
van zulke verhalen word ik blij van :wink:

XX

op mijn school zit echt een hele knappe jongen. Mijn vader had 3 jaar geleden, toen ik 12 was ofso, een vriendin en haar zoon was Hem. Toen was ik al verliefd op hem, hij was toen 15 en maakte geen enkele kans maar alsnog , hij is ook dj :bowing_man:. Hij kent me nog wel gelukkig :cold_sweat: Maar hij is echt perfect hahaha

haha
ik moest blijvenzitten,en kwam toen in de klas van een jongen,die ik nooit eerder heb gezien.
ik was echt op het eerste gezicht verliefd geworden op hem,omg hij is zoo perfect.
zijn ogen zijn zoo donker en zijn huid is heel licht bruin net als een persoon die in de zon heeft gelegen.
tijdens een les zei de lerares tegen mij:'ga jij maar werken met jelle (zo heet tie) .ik viel bijna flauw. hij was zooo liefff.

maar hij heeft een vriendin,dat was echt balen. :rage:
ik zat echt in liefdesverdriet,maar ik gun alle meisjes hem.
hij is gewoonweg de aardigste jongen die en knap is.

Op school, en dat is natuurlijk me vriendje :heart_eyes::blush:

bij mijn auto theorie cursus van een dag hij was net als mij ook geslaagd en raakten aan de praat. maar nu weet ik zijn naam niet meer en heb ik alleen een foto… hij was 17 jaar en heel erg fan van fc groningen hij is best gespierd en ong 1.80m. :flushed: :flushed:

Tijdens een tentamentraining. Eén keer gezien, maar ik zal hem nooit meer vergeten haha.

2 jaar geleden was ik in de zomer op weg naar mijn oma. Ik zat in de intercity naar Amsterdam. In het stilte-coupè zat ik zacht muziek te luisteren. En ergens kwam hij binnen. Ik zag hem in èèn oogopslag, hij was prachtig. Felle, mysterieuze, prachtige ogen, perfecte wenkbrauwen, mooie lippen, donker haar. Hij was adembenemend mooi. Hij kwam toen nog ook eens tegenover mij zitten. Ik was echt in shock. Hij pakte toen een krantje en ging erin lezen, ik probeerde niet te kijken, maar ik kon het echt niet laten haha. Hij keek toen steeds terug en hij glimlachte dan naar mij. Zijn glimlach was echt de mooiste die ik ooit heb gezien bij een jongen. Ik kreeg het echt zo warm, niet omdat ik hem leuk vond, maar omdat hij zo prachtig was. Ik wist niet wat me overkwam! Uiteindelijk moest hij uitstappen, hij knikte en glimlachte toen hij wegliep. Toen hij weg was moest ik het echt even laten bezinken. Ik heb hem nooit meer gezien. Daarnaast hem ik nooit in mijn 17-jarige leven zo een knappe jongen gezien. Zelfs de jongen die ik leuk vind is bij lange na niet zo knap :cold_sweat:

Leuk topic, Up!

Op tv/m’n laptop.

Ik zit weleens in de trein met een Channing Tatum look-a-like. Dat is altijd wel leuk om naar te kijken haha

In m’n dromen

Ik zie best vaak knappe jongens. Maar de meeste gewoon in de stad, op station. Heaven :bowing_man: