Waar heb ik meer aan? (profielkeuze)

Nou ik wil graag fasility manager worden of iets wat daar op lijkt, en ik neem wiskunde A sowieso, omdat ik dat leuker vind om te doen dan B en ik ben er ook beter in. Ik ben wel goed in natuurkunde en scheikunde maar, ik vind het niet echt super leuk. Alleen ik dacht: als ik er nou wel veel meer aan heb, dan kan ik het maar beter wel kiezen. hahah xoxo

kies gewoon wat jij de leukste vakken vind!

Mocht je van plan zijn economie te gaan studeren aan een universiteit, dan zou ik je sterk aanraden wiskunde B te kiezen. Natuur- en scheikunde of geschiedenis en maatschappijwetenschappen maakt niet uit, kies wat je het leukst lijkt.

Ik denk dat je vooral ook moet kijken waar je interesses liggen. Maatschappijwetenschappen is op een aantal vlakken best handig als je iets in de economie wilt. Omdat je toch ook wel dingen over bijvoorbeeld werk krijgt, of media. Het zorgt er vooral voor veel algemene kennis. Maar het is echt niet zo dat je het nodig moet hebben.

Ik zou zo min mogelijk uitsluiten. Zelf wil ik nu een eigen kapsalon beginnen, maar ik weet niet of ik dat over 2 jaar ook nog wil.
Stel dat je door jouw keuze geen zaagseltechniek kunt studeren (ik noem maar wat), en je wilt dat 2 jaar later opeens wel, dan heb je pech.