Waar hardlopen?

Ik moet voor mijn astma iets aan sport doen. Ik wil gaan hardlopen, maar ik weet niet zo goed waar ik dat moet doen. Bij mij heel dicht in de buurt is een park, maar mijn moeder wil niet dat ik daar in m’n eentje ga hardlopen. Maar er is ook een klein bos in de buurt (op fietsafstand), echt heel klein, soort van park maar dan met heel veel bomen. Daar is het wat netter, als in dat er niet veel/geen tuig rondhangt voor zover ik weet. Maar omdat er zo veel bomen staan vind ik het toch een beetje eng, ookal is het een heel klein bos. Is het dan toch verstandig daar hard te lopen? En voor de mensen die hardlopen: waar doen jullie dat?

Ik loop wel eens hard ja, maar ik woon in zo’n buurt waar 10 meter verderop allemaal weilanden zijn en buitenaf paadjes enzo (: wel fijn om daar hard te lopen. Misschien kan je iemand anders mee nemen ofzo ? (:

Als ik jog, ga ik langs de Rotte. Dat is de rivier die door Rotterdam (stad) liep en nu alleen nog in de buitenwijken loopt.

Heerlijk, 's ochtends om 6uur daar joggen als het lente/zomer/herfst is…
Nog even wachten, en dan mag ik weer:)

ik ga meestal ´s avonds en dan gewoon door een woonwijk of langs een wat grotere weg. (:

Ik ga zo gewoon om de kerk heen joggen , hihi met daddy.

op zo’n weg door de weilanden

Ergens waar niemand me ziet :stuck_out_tongue:

misschien bij een atletiekvereniging? is iets gezelliger en anders kan het gewoon in dat park of bos hoor