Waar halen jullie jullie panty's?

Ik heb een pakje met 3 van bij Zeeman, die zijn heel dun en een beetje doorschijnend maar ik heb ze nog niet gebruikt. Ik denk dat het 2¤ was voor 3.

Hema!

Die kocht ik eerst ook maar die gingen bij mij dus wel snel kapot. Het is ook met net hoe je het gebruikt. Ik koop zelf niet graag duurdere panty’s, want uiteindelijk gaan ze toch wel stuk. Maar wel fijn als ze niet na een paar keer dragen al stuk zijn.

Primark.

veritas h&m

Hemaaaaa

Voor goede 60 den hema of v&d, voor 20 den ga ik naar de zeeman en haal er 2 voor 1 euro, voor een feestje ofzo, maar die zijn ook na 1 of 2 keer dragen wel kapot.

Dubbel, excusez-moi

V & D, die van de Hema vind ik niet zo fijn meer en ik krijg korting bij de V&D haha.
Verder heb ik hele slechte ervaringen met ‘goede panty’s’ van speciale kousenzaken.

Bij de bijenkorf!

Ik haal ze bij de zeeman.
Laatst heb ik ze echter bij de Hema gekocht. Van die speciale, die een ladderstop hadden. Vielen toch een beetje tegen. Ze hadden een soort glans, wat ik niet heel mooi vond, en ze waren grijzig in plaats van zwart.

op m’n werk draag ik ze ook van FALKE, gaan bij mij ietsje langer mee en houden langer hun vorm en zakken niet af. ook mijn voorkeur, alleen nogal duur idd

Ik draag nooit hele dunne panty’s, want dat vind ik niet fijn. Dus ik heb ze meestal van H&M, van 80 of 100 denier. Ik vind die echt super fijn en ze gaan nog lang mee ook, wat je niet zou zeggen van H&M…

Ik heb eens een heleboel panty’s van DIM in de uitverkoop gekocht (¤0,20 per paar - yay!) en dat zijn de beste panty’s die ik al gehad heb.

Vroeger kocht ik ze altijd bij de H&M, Primark, Aldi of Action, maar na een halve dag dragen zijn die meestal kapot. Wat dus echt irritant is :stuck_out_tongue:

Als mijn DIM panty’s op zijn, zal ik de Hema eens proberen, de meesten hier schijnen er toch tevreden van te zijn.

Maar maakt het echt veel verschil uit als je panty’s van een heel duur merk koopt (ik heb het dan over panty’s van 20 euro per paar)? Is het een investering die z’n geld waard is? Want ik vind panty’s altijd zo duur en nutteloos om er veel geld aan te besteden…

En hoeveel keer kan je het woord “panty’s” in één post typen? Haha.

ik koop sowieso al nooit dunne panty’s, want die zijn bij mij binnen een uur kapot, maakt niet uit van welk merk en hoe duur.
dus ik koop meestal van 100 denier bij de H&M of de Primark.
en die zijn ook gewoon goed, want tja ik heb geen idee hoe je die ooit kapot wilt krijgen ;p

markt!

Zeeman en af en toe Hema

Ik heb ze ook van Falke…en een paar van DIM… ik vind het altijd wel de investering waard, wat betreft basic-panty’s. Die gaan langer mee en zien mooier uit. Voor panty’s met motiefjes kijk ik overal, maar meestal V&D of Hema.

meestal V&D

Hema!