Waar halen Jullie je kleding?

Haaaj!

Ik zit met een Meeega groot probleem.
Ik heb geen leuke kleding.
Het is echt een complete ramp! xD
Er is echt geen leuke kleding te vinden.
Nu ff een vraagje,
In welke steden winkelen jullie altijd &&
Waar halen jullie je kleding dan weg?

xxxxx, <33

Oh jeetje wat een ramp. *facepalm*

Gewoon in de stad(H&M bijvoorbeeld) en internet.

uhm waar koop jij je kleding?het is toch algemeen bekent dat veel meiden hier op girlscene bij h&m zara berskha enzo shopt kijk maar even bij fashion bij topics;) heb een algemeen h&m topic en Algemeen vera moda topic en allemaal inspiratie topics…!

Waar niet? :woman_facepalming:

Oww, Ik ga vnaaf winkelen,
In Hoogeveen!!
Heb net ff op google gekeken…
Daar is ook een H&M !! :slightly_smiling_face:

Ty!

cora kemperman is mijn favoriet, moet je wel even sparen (althans, ik moet ervoor sparen maar het is wel geweldige kwaliteit en heel erg mooi)

asos, zara en mango voornamelijk!

Klopt… en die The Sting is best groot daar! mooie winkel!

Owoké :stuck_out_tongue_winking_eye:
Sal vnaaf wel ff kijkenxD

xxxx.

oooowh bij de H&M the sting america today zara en voor sneakers of baseball jackets bij britain of frisco ( arnhem) o en bij de oshily maar ik weet niet of die ook in andere winkels zitten dan arnhem, het is goedkoop en ze hebben best leuke dingen

Ik koop me kleren altijd in de kledingwinkel?

iK koOp miJn klerUn alwYas biJ de Zara, Primark, H&M, Vero moda enzowww xxxx.

Only, vero moda, h&m, cool cat, brooklyn, hotlegs :grinning:

zaandam/amsterdam
new yorker, h&m, mystyle, la chica (maar die 2 zijn alleen in zaandam dacht ik) heeeeel soms coolcat, lady sting, blabla etc :slightly_smiling_face:

jOa iiCk oOk.

hehe, bluh het duurt eeuwen om zo te typen als je een heel verhaal moet doen denk ik :'D

Soo wat een Meeega groot probleem! maar ik zal je helpen!
Kijk gewoon bij wat winkels op internetsites en kijk dan in het echt ofzo.
Oke laat maar.

zara dus. en dan ook nog bij h&m, bershka, sting, peek & cloppenburg, mango, primark als er wat leuks hangt, v&d ook wel eens. frontrunner, britain, funkie house, woei en van de rest weet ik de namen niet want daar kom ik niet vaak :}

Ik wou dat wij een Bershka hadden, Ik bekeek de site en ze hebben echt superleuke dingen D:

soms hier gewoon in het centrum, bij Okay heb je veel only en vero moda kleding. en soms vind ik wel iets leuks bij Shoeby

Zo niet dan ga ik naar de stad (groningen), h&m, only, vero moda, the sting, mango en de zara zijn dan mijn favo’s…

maar eerlijk gezegt koop ik het meest gewoon online! haha
veel overzichtelijker dan de H&M zelf, en lekker makkelijk hoef ik nie steeds met de trein of auto naar de stad

La chicka heb je ook in AmsterdamZuidoost;)