Waar haal jij je fashion inspiratie vandaan?

De titel zegt het,

hippies, alison mosshart en agyness deyn

ook een site?

Als je echt een site wil hebben, moet je misschien even op lookbook.nu kijken.

meestal by zo’n fashion hyves ofzo

tumblr

Lookbook en tumblr.

tumblr!

Lookbook, tumblr en verschillende blogs.

ja maar bij lookbook heb je ook veel van die extraverte looken ik wil wel een beetje normaal

Op Tumblr heb je het allebei zowel een extraverte en wat jij nu zoekt : een ingetogen look.

lookbook, een aantal blogs (zoals unemaisondelamode, flattery, Nicola Claire, eight small men, neon blush, cats and rocking chairs en liveyourteenagedreams), tijdschriften (elle, seventeen, vogue) en youtube (thefashioncitizen, beautycrush, thepersianbabe, clothesencounters)

Oké dankje Claimer en aRoseisaRose!

Van blogs, tijdschriften en ook wel van de straat.

Mjah… overal een beetje. Je kijkt ook om je heen en als je iets leuks vind ga je het ook proberen, mss net wat anders enzo. Ik denk dat ik eerder naar kleding in de winkels kijk en daar een ‘look’ omheen bedenk. Als ik bijv. iets zie wat heel origineel is waar je niet snel iemand mee zou lopen dan vind ik dat vaak heel vet, maar het is dan extra lastig om een look erom heen te verzinnen. Ik zit nu nl met een gouden broek, vind ik echt superkoel, maar ik heb niet echt een voorbeeld voor hoe ik het zou combineren. Dan ga ik googlen of gewoon dingen uit proberen.

Op blogs en in magazines zie je wel de trends, zoals bijv. je shirt in je broek steken. Kleuren staan standaard in de winkel. deze winter is er vet veel groen en wijnrood, logisch dus dat je het overal kunt kopen.

mensen op straat, blogs, tumblr, weheartit, lookbook etc etc

tumblr, lookbook, straat, vriendinnen, girlscene, blogs.

www.kenzas.se & lookbook :slightly_smiling_face:

fashion blogs, en outfits die ik zie op straat enzo :slightly_smiling_face: