Waar haal je je kleren vandaan, want oh my goddie I LOVE IT.

Ja, zeer boeiende titel, ik weet het. Maar ach, he? De boodschap is overgekomen, anders las je dit niet… Mijn vraag is: Waar haal je je kleren vandaan?!

Ik zie zoveel snoepige, snoezige, poezelige outfits op het forum staan! Bijvoorbeeld bij ‘Wat draag jij vandaag?’. Een superleuk tuniekje, jasje en schoenen. Nou, nooit van me lang zal ze leven dat ik zo’n outfit kan vinden!

Ik wil ook lieve outfits, maarja: Where to buy? (Geen idee of die zin klopt, maar het gaat om het idee, nietwaar?)

Dus:

Plaats je foto van je outfit van vandaag en zeg even waar je het kan kopen! Ik moet het weten. Ik wil snoezige, super-mode-bewuste outfits.

Oja, ik heb niet erg veel kleedgeld. Dus als je schoenen van Gucci hebt: Laat maar zitten! Hihi.

Kus, knuffel, likje,
WENDY.

Ik denk dat heel veel kleding uit dat topic gewoon van de Zara/H&M komt…

H&M, Zara, Mango dat soort winkels. Hangt vaak genoeg leuks tussen, en goed zoeken!

ik draag geen snoezlige poezelige kleren xD

XD
ik krijg hier dus echt de slappe lach van!

op een positieve manier;)

Inderdaad.

jugh, ik word chagerijnig van topictitel èn het berichtje van TS… :face_vomiting:

Kijk bij het, wat heb je vandaag aan?, topic, daar staat vaak ook bij waar het gekocht is

Oké dit is irritant.

dit is wel heel overdreven. Maar idd, kijk in meerdere winkels, er hangt zat leuks! H&M, Zara, Vero Moda maar ook in boetiekjes die in plaatselijke winkels zitten kun je wat leuks halen. Ga na een grotere stad en trek er een middag voor uit en tadaa dan heb je ook van die snoezige lieve schattige outfits :pensive:

Zara, Mango, Vero Moda, H&M, Bershka en al die o zo leuke standaard-winkels verkopen zat ‘lieve’ kleding. Zoek bijvoorbeeld eens naar topjes met bloemetjes bij Zara, een kort mooi jasje bij H&M, voeg daar pumps, een armband en een mooie tas aan toe en je hebt al een mooie outfit. Zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet.

Ik hoef geen likje

Hee meis!
ik weet het ook niet.
Kus, knuffel, likje terug lekkertje.
O my goddie. Dit was dus sarcasme,
en wtf een likje,
net alsof je een vriendin ziet, je die gaat likken.

Hahaha dit topic maakt me echt aan het lachen :stuck_out_tongue:

gewoon goed zoeken bij de zara en h&m en dan heb je al een superoutfit

Oh my goddie? Heb je wel door wat je zegt?
Lebbersz xoxo

Whaha :stuck_out_tongue:

Maar je kunt gewoon in de winkel kijken voor dat soort kleding hoor.
Ik zou zeggen: zoek en vind ^^

Op een of andere manier kom je me zeer wanhopig over.

Anyroad : H&M, ZARA, MANGO, ASOS. Als je goed genoeg zoekt, vind je het wel hoor :wink:

Kom op zeg, wat een chagrijn ben je als je hier zo neuzelig op reageert (wat is neuzelig? Geen idee, maar k vond t hier wel passend ; ))…
Tis idd veel h&m zara mango, maar ik snap soms ook niet hoe, als ik bv de mango binnenloop moet ik vaak heeeel goed kijken wil ik iets zien wat ik leuk vind… dus kan me voorstellen dat je foto’s wil met dit is van daar en dat is van daar.
Maar mensen reageren hier niet. Mss dat het nog komt… ; )