Waar haal je dit jurkje/top

Halloooo!
Ik heb laatst al een paar mensen gezien die een heel leuk jurkje/top achtig ding aan hadden en ik zou wel willen weten waar die vandaan komt. Vind het een beetje raar om daar een vreemde voor aan te spreken…

Ik heb hem gezien in het wit met bloemen en in het zwart, het heeft maar 1 mouw en aan de kant waar geen mouw zit, daar zitten drie bandjes.
Ik heb die al vaker gezien dus lijkt me dat die wel in een standaard winkel in de stad te koop is… Weet iemand waar ik het over heb, en als je hem hebt misschien een foto en prijs erbij? thanks!

Het lijkt op een top van de lady sting.

sorry ik kan je niet helpen, upje

Ik zoek topic.

het klinkt echt super leuk, maar ik kan je helaas niet helpen!

Ik kan je niet helpen, sorry.
Maar misschien kan je het gewoon aan iemand vragen die je wl aardig lijkt? Mensen vinden het leuk als ze complimentjes krijgen en dat is dan eigenlijk ook een complment, toch? :grinning:

ja dat shirt komt van de lady sting, een vriendin van mij heeft m in het blauw. Echt een super leuk shirt, 't is dat zij 'm heeft anders had ik het ook gekocht, haha! ik zal even kijken of ik een foto kan vinden…

Ja ik zou wel een foto willen zien, weet ik zeker dat het dezelfde is! Weet je ook hoe duur die is? Ik ga hem morgen gelijk halen dan :slightly_smiling_face: