Waar haal je beauty voor een laag budget ?

Denk niet dat ik de enige ben met dit probleem, dus vandaar maar eventjes dit topic gestart !

Ik ben hartstikke verslaafd aan make-up, nagellak, beautyproducten, haarproducten, parfum en kwasten, alleen m’n portemonnee werkt niet echt mee. :cold_sweat:

Nu had ik de vraag aan jullie of jullie mij misschien enkele producten aan zouden kunnen raden die voor een laag budget te doen zijn, maar ook van redelijk goede kwaliteit zijn. Dus, geen ‘troep’.

Zou nog mooier zijn als het ook in een gewone winkel te koop is die door zo’n beetje het hele land te vinden is en niet alleen in Amsterdam of op online sites.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want de zomer komt eraan en het is dus weer tijd om nieuwe producten te scoren !!! :flushed:

Liefs.

Kruidvat, Action, Trekpleister, Dirx (alle droigisterijen etc.) en Big Bazar heeft vaak ook wat leuks.

Bij de Big Bazar kwam ik pas echt leuke dingetjes tegen inderdaad!

Waar zit die Big Bazar allemaal ? Heb er namelijk nog nooit van gehoord !

http://www.bigbazar.eu/winkels (:

Super, dankjewel !

De nagellakjes van het merk paris zijn 1,30€ en van goede kwaliteit! Veel verschillende kleuren ook. Bij mij in de buurt te koop in de dirx (drogist) maar op veel meer plekken te koop

Ze verkopen veel makeup dat uit de collectie is van drogisterij merken. Heb vandaag 2 Rimmel oogschaduws en 2 Revlon oogschaduws gehaald voor maar €11!

Alles samen €11,- ?

Jep

Oh, zeker niet verkeerd, ga morgen even een kijkje nemen bij de plaatselijke drogist !

Bij de action hebben ze hele fijne nagellakjes (84 cent :slightly_smiling_face: ) en andere dingen. Ik haal daar altijd mijn porienstrips, dove bodybruiner, dove shampoo en conditioner en zo vandaan :slightly_smiling_face: En de oogschaduw en poeder schijnen ook best goed te zijn.

Action is inderdaad wel leuk om merkproducten goedkoper te scoren, en om goedkope make-up en nagellak te kopen.