Waar haal je beauty voor een laag budget ?

Denk niet dat ik de enige ben met dit probleem, dus vandaar maar eventjes dit topic gestart !

Ik ben hartstikke verslaafd aan make-up, nagellak, beautyproducten, haarproducten, parfum en kwasten, alleen m’n portemonnee werkt niet echt mee. :cold_sweat:

Nu had ik de vraag aan jullie of jullie mij misschien enkele producten aan zouden kunnen raden die voor een laag budget te doen zijn, maar ook van redelijk goede kwaliteit zijn. Dus, geen ‘troep’.

Zou nog mooier zijn als het ook in een gewone winkel te koop is die door zo’n beetje het hele land te vinden is en niet alleen in Amsterdam of op online sites.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want de zomer komt eraan en het is dus weer tijd om nieuwe producten te scoren !!! :flushed:

Liefs.

Kruidvat, Action, Trekpleister, Dirx (alle droigisterijen etc.) en Big Bazar heeft vaak ook wat leuks.

Bij de Big Bazar kwam ik pas echt leuke dingetjes tegen inderdaad!

Waar zit die Big Bazar allemaal ? Heb er namelijk nog nooit van gehoord !

http://www.bigbazar.eu/winkels (:

Super, dankjewel !

De nagellakjes van het merk paris zijn 1,30€ en van goede kwaliteit! Veel verschillende kleuren ook. Bij mij in de buurt te koop in de dirx (drogist) maar op veel meer plekken te koop

Ze verkopen veel makeup dat uit de collectie is van drogisterij merken. Heb vandaag 2 Rimmel oogschaduws en 2 Revlon oogschaduws gehaald voor maar €11!

Alles samen €11,- ?

Jep

Oh, zeker niet verkeerd, ga morgen even een kijkje nemen bij de plaatselijke drogist !

Bij de action hebben ze hele fijne nagellakjes (84 cent :slightly_smiling_face: ) en andere dingen. Ik haal daar altijd mijn porienstrips, dove bodybruiner, dove shampoo en conditioner en zo vandaan :slightly_smiling_face: En de oogschaduw en poeder schijnen ook best goed te zijn.

Action is inderdaad wel leuk om merkproducten goedkoper te scoren, en om goedkope make-up en nagellak te kopen.
Al heeft de Action wel een beetje het omgekeerde effect bij mij, aangezien ik altijd met veel meer buiten stap dan ik nodig had :stuck_out_tongue:

Ik ken het :‘D Dan kom ik er om één ding te halen. Dus loop ik zonder mandje de winkel in. Oeeh dit is handig en dit handig. AAh, wat schattig! Hebben. En dan loop ik de winkel uit met een berg van spullen en ben ik vergeten waarvoor ik kwam :’)

Trouwens Marshmallow zei 84cent voor nagellakjes, maar ik haal ze bij de Action toch echt maar voor 49cent?

Big Bazaar is inderdaad echt een goede plek. Ik was echt verbaasd de eerste keer toen ik daar kwam :open_mouth: Zoveel toch grote merken, maar zo goedkoop!

Als laatste kan je ook verdiepen in DIY beauty dingen. Dit kan vaak ook goedkoper zijn dan kant-en-klaar kopen. Let er alleen wel goed op, want sommige dingen zijn juist duurder dan kopen.

Je kan ook langs The Body Shop gaan. Daar zo’n klantenkaart nemen (Ik heb hem 2 weken geleden gehaald met een actie toen was hij 5 euro, geen idee of dat nu nog steeds zo is). Dan heb je altijd 10% korting en in de maand dat je jarig ben mag je iets uitzoeken voor 10 euro :grin: Dus op zich als je net als ik maar 5 euro voor de kaart betaal. Waarom niet? :grin:

Sommige producten van Essence en Catrice zijn echt van goede kwaliteit, zoals de Catrice camouflage cream, nagellakjes, lipsticks en de essence I <3 crazy volume mascara en all about matt powder.
Een beetje research op internet en je bent er zo achter wat fijne goedkope producten zijn :slightly_smiling_face:

De DM in duitsland
Alles is een stuk goedkoper ook door het feit dat er niet zo een afschuwelijk hoge BTW opzit en minder transport kosten zijn.
Een Maybelline poeder wat daar 6 euro kost, kost in NL rond de 15.

Verder online sites zoals ASOS, vooral in de sale kan je mooie nagellak kopen.

En zoals Littleboots zegt productenb van Essence en Catrice zijn goedkoop maar ook meestal van goede kwaliteit.

Ik zeg: catrice.
Het is echt het fijnste merk dat ik ken. Ik heb zo’n 30 nagellakjes van hun en die zijn echt super fijn en blijven meestal minstens een week zitten!

En Essence mascara is ook fijn. En hema heeft ook fijne producten in 't schap!

De nagellakjes van Hema zijn inderdaad geweldig, die zitten bij mij altijd meteen goed en op zich zijn ze niet eens zo gek duur, vind ik. Haha met Action heb ik eigenlijk helemaal niks:P Ow en de Actie Maxi is ook echt geweldig, daar hebben ze soms nog wel eens spulletjes van duurdere merken voor vrij weinig geld :slightly_smiling_face:

Dankjewel, ik heb net even een kijkje genomen op de site, maar heb je enig idee hoe het zit met de verzendkosten ? Zijn die érg hoog ?

essence en catrice