Waar haal ik Blue curaçao zonder alcohol?

Ik weet dat dit Blue Curaçao siroop heet maar ik heb in elke supermarkt in de buurt gekeken en nergens hebben ze hem.
Verder staat het wel op internet, maar ik moet het hebben voor vrijdag.

Het is nogal raar dat de siroop sonder alcohol 11 euro is en die ik in de supermarkt zag, met alcohol, 4 euro is?

Geen idee, nog nooit van gehoord!

conclusie: die met alcohol kopen

:grinning:

:’)

Ik ben nog geen 16 en het is voor een feestje.
Dus mijn ouders willen niet aansprakelijk zijn voor comazuipers enzo (:

Ik denk niet dat er zo snel comazuipers zullen zijn hoor ;p

Als je blue curacao met 7up ofzo mengt en mensen/de hoeveelheid flessen een beetje in de gaten houdt krijg je echt geen dronken mensen en al helemaal geen comazuipers? Maarja.
In ieder geval; geen idee waar ze de alcoholvrije versie hebben.

http://www.cocktailz.nl/touch.php?touchId=21
misschien?

Bij de aldi had je vroeger ook blauw drinken :slightly_smiling_face:

Wij hebben een meisje in de klas van 15.
Haar lichaam is gestopt met groeien na haar 10e door anorexia.
Nog steeds is ze er nog niet helemaal vanaf.

Die ligt al plat bij 2 drankjes.
Ze heeft zelf al aangegeven dat ze wel wil gaan drinken, maar ik had al bedacht dat zij dan de blue curaçao siroop zou krijgen zodat zij en de andere mensen het niet merken maar er toch niets fout kan gaan.

Wat goed dat je openstaat voor alcohol vrije drankjes =) Is ook veel beter.

Ja echt tof, dat is niet meer ‘normaal’ tegenwoordig maar wel goed van je!

Vind het wel echt heel dom van dat meisje (en ook van anderen natuurlijk, gewoon mensen in het algemeen) dat ze weten dat ze er niet tegen kunnen maa rdan toch veel zouden drinken. Als zij dat nu al gaat zeggen he. ik zou echt zoiets hebben van; tja blijf dan maar weg van mn feest.
Maar hoe wou je haar dan juist die siroop gaan geven en anderen niet? Dat gaat denk ik opvallen. En waarschijnljk drinkt ze ook gewoon bij anderen mee. Doe ik zelf wel altijd teminste, slokje van die persoon, slokje van die.

Sowieso, als we alcohol gingen doen, dan deelde wij het uit zodat we zelf zicht hebben op hoeveel iedereen drinkt. Dan had ik haar dus die siroop kunnen geven. En ik denk dat als iedereen beperkt alcohol krijgt dat je niet bij iedereen drinken gaat weggeven…

Je kunt beter gewoon zeggen dat je geen alcohol hebt (:

Gewoon cola, sinas, 7up, dubbelfris undso kopen, en als ze alcohol willen halen ze het maar ergens anders. Zo deden wij dat altijd, en het werkt heel goed!

Mensen die alleen voor alcohol op je feest willen komen zijn je niet waard :wink:

je kan kijken of je iemand misschien bij de makro kan want daar hebben ze naar mijn smaak de beste bleu curacao siroop hoor van het merk rioba
of je kan hem op deze site betsellen van monin maar die vind ik niet zo erg lekker
dekoffiethuiswinkel.nl
daar hebben ze nog veel meer van dat soort siropen hoor en misschien dat je het in een groothandel kan vinden

Huh bestaat dat?