Waar goedkoop make-up kopen?

Hallo allemaal,

Weten jullie misschien waar je voor een goedkope prijs make-up kan kopen?
Ik heb op lightinthebox gekeken maar de verzendkosten zijn zo hoog weten jullie misschien een site met soortgelijke producten voor goedkoop?

Alvast Bedankt!!! :upside_down_face:

Kan je niet gewoon naar de kruidvat essence of catrice make-up kopen?

Ik zou niet via lightinthebox en andere buitenlandse sites bestellen. De hoge eisen aan make up in Europa zijn er niet voor niks.

Drogist heeft vaak goedkope make up. Action en big bazar hebben ook goedkope make up. Goedkoop is niet altijd de beste keus. Als je grote hoeveelheden wil aanschaffen dan is Make Up Revolution op makemusthaves misschien een idee. Niet te duur en redelijke kwaliteit.

Hema?

Ik zou geen dupes via lightinthebox etc gaan bestellen. Deze hebben meestal amper tot geen pigment.

Kan je niet bij essence kijken? Essence heeft veel soorten makeup tussen de 0,99 cent en 4,99 euro. Ik raad de lippotloden echt aan!

Verder heb je bij de action ook wel make-up. Alleen bij de action heeft de helft ook geen goede pigment. Ik heb wel eens wat van de action gehad en het enigste wat echt fijn was waren de concealersticks van 0,79 cent en de mascara’s (dan de oranje flacon).

Action heeft soms wel leuke make-up

Als je perse online wilt bestellen, ELF (eyes lips face) is ook niet duur. Weet alleen niet precies hoe het met verzendkosten zit…
maar verder inderdaad gewoon de drogist/action/hema proberen.

Als je dicht bij de grens woont, in Duitsland bij de DM. Scheelt met merken best veel!

Essence? Vooral niet op Chinese site’s make up kopen, je weet nooit wat daar in zit, dus niet echt slim om dat op je gezicht te smeren.

Action heeft heel goedekope make up. Kruidvat en Etos hebben budget merken die ook wel eens een actie hebben of afgeprijsd zijn.

Kiko vind ik een fantastische prijs/kwaliteit verhouding hebben! Je betaalt ongeveer dezelfde prijs als bij de drogist, maar ik vind de kwaliteit zooooveel beter.

Kiko heeft een paar winkels in NL, maar je kunt ook via de webshop bestellen.

Als je een webshop wil, the make up spot misschien?