Waar GOEDE pumps kopen?

Oké, dit gaat een heel raar verhaal worden. Maar ik wil het wel graag weten.

Ik begin even bij het begin. Ik heb zogenaamde ‘griekse voeten’. Wat inhoud dat de teen naast mijn grote teen de langste teen is. Ik heb het best wel ernstig, qua schoenen scheelt het zeg maar één maat als ik dichte schoenen aanheb of open. Oké, vage uitleg, maar ga ermaar vanuit dat het vrij ernstig is :stuck_out_tongue:
Nu heb ik in november een premiere en ik wil heel graag pumps aan. Ik draag wel hakken, maar die zijn altijd dicht, ik draag nooit pumps waarbij zeg maar de bovenkant van je voet bloot is. Die draag ik nooit omdat ik dus nooit de goede maat pumps kan vinden. Ik weet dus niet of het aan m’n griekse voet ligt, maar ik denk het dus wel. Want ik moet dan eigenlijk te grote schoenen kopen, als ik niet last wil krijgen van die teen.
Maar goed, ik wil dus heel graag pumps aan en toen dacht ik dat ik misschien bij een soort schoenen speciaal zaak beter kan vragen wat ik aan moet. Dus niet bij de schoenenreus of van haren. Maar wat voor schoenenwinkel zou ik dan heen moeten gaan? Mijn moeder zei ziengs en meindersta schoenen (weet niet of dat bekend is door heel nederland…), maar ik vraag me af of ze daar mooie pumps hebben.
En de pumps mogen dus best wel wat kosten, als ze maar goed zitten.

Dus mijn vraag is eigenlijk: Waar zou ik het beste advies kunnen vragen voor pumps?

dat heb ik ook! de teen naast mijn grote teen is langer. raar en lelijk :frowning_face:

Ja, en ik heb dus echt nog NOOIT pumps aangepast waarbij m’n voet er niet uitglijd omdat ik dus eigenlijk te grote pumps aan moet… Echt zo lelijk… Maar ik wil wel graag pumps aan, want anders staat het ook zo lelijk :confused:

Ik zou inderdaad ook naar een speciaalzaak gaan. De zaak die jij zei ken ik niet. Maar mijn moeder heeft ook vervelende voeten en haalt haar hakken altijd bij speciaal zaken.

Waarom ga je dan niet gewoon eens bij die 2 zaken kijken?

Ik heb het overigens ook(maar niet extreem) en ik pas pumps van de Haren tot aan speciaalzaken.

Maar hoe heten die speciaal zaken dan? Want ik koop altijd mijn schoenen bij de schoenenreus en van haren enzo :’)

Nou, ik heb het dus best wel extreem… Hij is bijna een cm groter dan de rest van m’n tenen…

Ik denk dat dat per dorp/stad verschillend is. Zo hebben wij hier een Reese zitten, maar die zit geloof ik ook alleen maar hier. Zoek anders gewoon op google, zo moeilijk is het niet om ze te vinden.

Jacob Dubbel.

Je kan natuurlijk ook hieltjes en zooltjes in je te grote pumps doen. :slightly_smiling_face:

Oh, dat is ook nog best wel slim. Hmm… Denk dat ik maar eens met m’n moeder op stap ga, die weet best wel waar schoenenwinkels ed zitten.

Van die anti-slip dingetjes in de hiel van die pumps in grote maat doen, zodat je er niet uit glijdt! Moet helpen… Veel plezier bij die première :'D

denk gewoon bij wat duurdere winkels waar ze ook echt goed advies kunnen geven over de schoenen.