Waar ging jouw grootste ruzie over?

Zie titel. Zelf heb ik nooit echt een grote ruzie gehad, want meestal gaat het om iets kleins :stuck_out_tongue:

seksistische opmerkingen, flinke ruzie gehad daarover.
(hij maakte die, niet ik. en niet 1 keer maar gewoon honderd keer. niet alleen tegen mij, maar ook over mij tegen andere mensen)

Ik probeer ruzies altijd zo snel mogelijk te vergeten, en dat lukt me meestal ook. Dus ik kan me er niets van herinneren. XD

Eigenlijk heb ik nooit echt ruzies.
Misschien zo soort iets met een goede vriendin gehad, maar dat was veel erger, we hebben elkaar ongeveer een half jaar lopen negeren. En ik weet nog steeds niet waarom, ik probeerde wel contact met haar te zoeken maar dat lukte niet ofzo. Dus tsja, wat het nou precies was…

Nu gaat het stukken beter gelukkig :slightly_smiling_face: Heb het idee dat ik mijn vriendinnetje langzaamaan weer terug begin te krijgen.

mn beste vriendin, die ik al 10 jaar ken, zei dat ik dood kon vallen.

Herkenbaar:x

toen een vriendin van mij zij: ik ben al jaren nep vriendin van jou en ik heb je gebruikt!
xxx

wooow, dat is niet niks, nee.

Toen met m’n beste vriendin, 2 jaar terug ofzo :3

Maar, het was net uit met m’n vriend (állaaang ex), was super verdrietig enzo, gaat ze achter hém aan. Had ook gezegt van: Hem of ik! en ze koos voor hem. Ik was zooo boos geworden, dat ik tegen haar uitviel in een overvolle aula xD. Had een half jaar haar genegeert, en even later zocht ze weer contact op, merkte ook dat ik haar echt miste, en even later was het ook weer goed…

Ja ik ken ook wel zulke dingen die uit het niet komen.
Ik was heel goed bevriend met 2 vriendinnen, we waren echt groepje van 3 enzo. En toen zei 1 iemand opeens toen we met zn 3en waren; ja ik zie de vriendschap niet meer zo zitten. En toen zei mijn andere vriendin; nou als het aan ons ligt is daar de deur en kan je oprotten.
Toen zei ze; neee het ligt niet aan jullie enzo. En toen zei ze tegen iemand anders van wel. En toen ben ik naar haar toe gegaan en heb gezegt dat ik niks meer met haar te maken wil hebben als ze zoiets zegt, en dat heeft mijn andere vriendin toen ook gedaan. En nu zijn we geen vriendinnen meer. Ze heeft ook nog allemaal andere dingen lopen lullen wat het nog erger maakte. Ik heb iemand nog nooit zo erg gehaat.

nee, idd. ze woont 2 poorten verder, en laatst was ik met een vriendin buiten, en kwam haar zusje van 7 eraan, en ging dingen vragen en toen gingen wij naar een parkeerplaats en toen kwam zij eraan. Ze stond daar maar een beetje en zei helemaal niks. Toen praatte ze een beetje, en gingen we over van alles praten alsof er niks aan de hand was, maar ik was wel boos haar. Toen moest ze naar huis, gaf me een knuffel, en ze zei: ‘‘sorry, ik bedoelde het echt niet zo.’’ Maar ik vergeef het haar nooit, en ze is eind mei jarig en ik ga niet naar haar verjaardag. Ze kwam ook niet op mijn verjaardag in Februari, want toen had ik ook ruzie met haar, maar ik vergeef het haar echt nooit. ö

Maar die ruzie kwam door msn. Ik zei dat ik een hersenschudding had, en zei ging lachen en vond het grappig, dus ik vroeg wat er zo grappig was, en ze zei: ‘‘oh, niks. maar ik zie gewoon je hoofd voor me toen die bal tegen je hoofd kwam!’’ ik vond dat echt niet leuk ofzo. En nu doet ze alsof er niks aan de hand is. Ik heb ook niet meer zo veel contact met haar :relieved:

Maar mn moeder en ik kwamen haar moeder tegen in de albert heijn, en ze hadden het over ons, dat het goed was enzo. Mn moeder gaat volgend weekend naar Polen en ik mag misschien niet mee, en ze zeiden dat ik bij haar moet gaan slapen omdat ik niet thuis mag blijven. En dat wil ik niet :frowning_face:

OMG IK HAD NET HETZELFDE! :open_mouth: Precies dezelfde woorden!

Wat was er dan gebeurd? ö

We hadden maar 4 uur geslapen, moesten 2,5 uur in de bus zitten, een hele dag frans zitten lullen, kaarten zitten lezen, de weg niet vinden. vriendin die aan het zagen was. , nja, daar komt ruzie van . ze was opeens weggelopen, wij haar gaan zoeken in die grote stad =.="

en met mijn ouders, toen ze betrapt hadden dat ik rook. (eigen schuld)

[i]Mijn BF was dronken en probeerde me aan het huilen te krijgen (weet nog steeds niet waarom) maar toen ben ik echt heel hysterisch op de fiets gestapt en schreeuwend weggereden. Ik heb hem toen een week genegeerd en daarna hebben we het gelukkig wel weer goedgemaakt <3

Het ging eigenlijk nergens over…[/i]

Een paar maanden had ik een soort van ruzie met m’n vriendin. Het bleek dat ze over me had geroddelt en toen vroeg ik dat aan haar en toen ging ze schijnheilig doen en zo ontstond er een ruzie maar nu is het weer goed…

xx.