Waar ging jou laatste ruzie over?

Gewoon een random topic waar mensen hun verhaal kwijt kunnen over hun laatste ruzie en waarom dat dan was en met wie.

Mijn laatste ruzie was vanmiddag op school, ik nodigde mijn (ex)beste vriendin uit voor mijn verjaardag, zegt ze ja maar ik denk niet dat ik kom want mijn vriend komt dan naar mij. Oké geen probleem.

Maaaaar ik en een andere vriendin van haar ergeren ons al langer aan het feit dat ze nooit doordeweeks iets kan doen met vriendinnen omdat dat niet mag van haar vader.
Ja dat kan.

Maar in het weekend is ze alleen maar bij die vriend en ze kan niet 2 uurtjes eerder naar huis komen om op de verjaardag van je beste vriendin te komen die je sowieso al 2 jaar langer kent als die stomme kutvriend van je waar je alleen maar ruzie mee hebt.

En ik heb haar verteld dat ik dat een beetje achterlijk vond en dat ze zo niemand overhoud, nou toen begon ze dus te huilen.
Tja eigen schuld. Maar nu zit ze dus tege die andere vriendin te klagen dat ze niet meer met mij om wil gaan.
Nou ik zit daar echt niet mee hoor dat zij geen vriendin meer heeft.
Ik heb er genoeg.

Okee het was fijn om even gewoon te kunnen klagen.

Volgens mij was mijn laatste ruzie toen ik 8 was en mijn zus iets van me gejat had en ze het niet terug wou geven.

Verder kan ik me echt helemaal niks herinneren.

Ik ben niet zo’n ruziemakend persoon.

@princessxxxx
Ik vind wel dat je hard reageert, kan me voorstellen dat je er een keertje gek van word dat ze nooit kan, maar wat doe je eraan? Volgens mij heb je er altijd wel zo’n eentje in een vriendengroep.

Ik ben ook best conflictvermijdend, ik haat ruzies… Mijn laatste ruzie is een te lang verhaal haha :stuck_out_tongue:

Ik vind iemand leuk en hij mij ook, alleen een relatie wordt het niet… We zijn wel allebei ontzettend jaloers en dat leidde gister ALWEER tot een ruzie. Dat is ook de reden waarom het niks wordt. :c

JouW -argh-

ik kan het me niet herinneren… ben niet zo’n ruziemaker… (:

Ja het was ook wel een beetje fel hoe ik reageerde, maar het is nou al 9 maanden zo. En ik heb haar er al vaker op aangesproken. En ze doet er gewoon helemaal niks mee. Ze gaat echt nooit meer iets met vriendinnen doen. Ze spreekt alleen maar af met haar vriend en alleen als die vriend een x niet kan zijn wij goed genoeg…
Ik heb genoeg andere vrienden dus ik zit er niet mee.

Ja het was ook wel een beetje fel hoe ik reageerde, maar het is nou al 9 maanden zo. En ik heb haar er al vaker op aangesproken. En ze doet er gewoon helemaal niks mee. Ze gaat echt nooit meer iets met vriendinnen doen. Ze spreekt alleen maar af met haar vriend en alleen als die vriend een x niet kan zijn wij goed genoeg…
Ik heb genoeg andere vrienden dus ik zit er niet mee.

Ehm over geld geloof ik, met mn vriend.

Ik zit op het moment in de WW en mijn vriend heeft wel werk. We wonen samen en moeten dus nu van mijn uitkering en zijn salaris leven. Maar we hebben al een vakantie geboekt maar ik zag het niet meer zitten want ik kan t niet eens betalen.
Maar het is weer goed gepraat mja, ik vind het nog steeds een kut onderwerp omdat ik me druk loop te maken hoe we alles gaan betalen… zucht

Ik denk met mijn moeder, geen idee waarover.

Ik heb 2 jaar gelogen over hele heftige dingen, dat kwam uit en nu heb ik met iedereen ruzie. heel stom van mezelf natuurlijk. ik zit nu bij een psycholoog maar t helpt geen flikker, want het was gewoon een fout. Geen traumatische ervaringen of een ziekte. Heel stom allemaal. dus girls, ga alsjeblieft niet liegen, om welke reden dan ook want het komt sowieso uit en dan zit je diep, diep, diep in de shiit.

Pas nog met mijn moeder. Mijn moeder zei dat ik geen Rolo’s mocht met m’n beugel, en ik vond van wel xD

Mijn ruzie’s gaan echt nergens over.

Dat weet ik echt niet meer. Ik heb eigenlijk bijna nooit ruzie.

met mijn zusje, gewoon omdat we altijd ruzie hebben

Ik heb echt geen idee meer…

Ehm, geen idee eigenlijk :’)

Mijn ouders. Gewoon omdat dat eigenlijk meer de regel dan de uitzondering is.

Vanochtend. Over mijn OV die het nodig vond het niet meer te doen :")

met mijn fietsslot vanmorgen.

M’n moeder wou m’n kappersafspraak afzeggen. Zegt genoeg.