waar geloofde jij in?

Hebben jullie, toen jullie klein waren, wel eens gedacht dat iets echt bestond of dat echt iets zou gebeuren als jij dat zou doen?

Ik dacht bijvoorbeeld altijd dat vrouwen een Eva’s Peer hadden, aangezien mannen een Adamsappel hebben. xD

Ik dacht ook altijd dat als je een stoplicht vertroetelt hij dan sneller op groen zou gaan. Zie je het al voor je? Een kleuter die een stoplicht aait en knuffelt?

ik dacht altijd dat als ik 3 glazen sinaasappelsap en 3 glazen melk dronk, ik kon vliegen als peter pan (A)
dat was altijd al mn droom geweest, en aangezien ik geen sinaasappelsap en geen melk lustte (A)
en ohja, ik dacht ook altijd dat ehm… zegmaar op de maan he, zie je altijd van die dingen… (kraters ofzo?) ik dacht toen altijd super serieus dat daar Afrika en Amerika lag enzo (A)

Ik dacht altijd dat er Karpermannen door de steeg gingen, die mensen met vissenkoppen van de film De Rode Zwaan. En dat er een heks onder me bed zat en dan moest ik springen op me bed met een aanloop, anders pakte ze me. Wonder dat ik niet door me bed ben gezakt…:stuck_out_tongue: En ik geloofde in elfjes.

Ik dacht altijd dat er zo’n karbonkel van ik mik loreland in de wc zat. xD
Dus ik altijd vet snel pissen…

ik dacht altijd dat Voldemort onder mn bureau zat wanneer ik zou gaan slapen, en dan zou hij me vermoorden xD
maar daar was ik meer bang voor:P:P

ik dacht ook altijd dat als je een appelpit op at, dat er dan een gigantische appelboom uit je mond groeide, zo uit je keel xD en dan kon je er niks aan doen, dus alleen je hele leven met je mond wagewijd open kon blijven staan xD dus toen ik vier was, was ik gwoon bang voor appelpitten x’D

in sintersklaas en dat holland nederland amsterdam en europa hetzelfde was
en dat er militare mensne in de wc zaten en die in mijn billen ging schieten x|

Dat de plaats waar mijn opa en oma wonen een ander land was :'D Terwijl dat ook gewoon in Nederland ligt

ik dacht altijd dat schotland ergens bij rusland lag:P
nóóit geweten dat het bij Engeland ligt/hoort !!

haha, dat had ik ook, alleen ik zakte wel door mijn bed:P

Mijn vriendin ging skittles zaaien omdat er toen zo’n reclame was dat er een skittle boom kwamxd

hahaha!

Ik dacht dat je alleen maar beschuit met muisjes mocht eten als er een babytje was geboren, anders mocht het niet! Ö

ik dacht dat als we langs een flitsapperaat reden langs de weg, dat ik dan mooi moest gaan zitten voor ‘de foto’ voor als ze ons flitsten :stuck_out_tongue: ik dacht dus dat ze dan een foto maakten…

Als je je mond in een gekke houding had en de klok sloeg 12x dat je mond in die houden bleef staan voor de rest van je leeffe :stuck_out_tongue:

Dat er een wolkenfabriek bestond, omdat we altijd langs een fabriek reden waar van die, ik kan er even niet opkomen, ‘wolken’ uit die pijp kwamen, naja je weet wel wat ik bedoel :stuck_out_tongue:

DE KERSTMAN!!

whaha jaa dat dacht ik ook altijd xD
ik dacht ook dat als je pitjes van een appel deed doorslikken dat je dan een appelboom in je buik kreeg.
bij een stoplicht ging ik altijd blaze want dan dacht ik dus dat ie gelijk groen werd… soms gebeurde dat dan nog echt ook xD

ik dacht altijd dat Holland een land was dat heel ver weg lag, en dat de mensen daar altijd aan het rennen/hollen waren…
en ik dacht dat je moest bukken als je met de auto onder een brug door ging…

Hahaha dat van die brug dacht ik ook
wij riepen vroeger altijd bukken als we onder een brug door gingen en gingen we met zn alle bukken :stuck_out_tongue: :grinning:
en ik dacht dat vlees uit de vleesfabriek kwam want me moeder zei dat omdat ze anders dacht dat ik het niet zou eten omdat het eigenlijk van geslachte dieren kwam (A)

Ik dacht dat mijn knuffels feest vierde als ik weg was :pensive: