Waar Gele Nagellak kopen??!!

HeeJ Allemaal!!

Ik ben al echt ontzettend lang op zoek naar een Gele nagellak en ik kan em maar niet vinden!!

Ik zoek een gewone gele nagellak zonder glittertjes, geen neonkleur… gewoon knalgeel…

Weet 1 van jullie waar ik deze kan halen??

xxAlvast bedankt!

-

claire’s daar heb ik toen een keer gele nagellak gekocht na ook een zoektocht van een eeuw!

kweetniet,
upje dus:D

claire’s

Kruidvat got2be.

Claires . :slightly_smiling_face:
Heb ik die van mij ook gehaald voor 2,50 .

Klopt die van Gosh is inderdaad niet helemaal wat is zoek…

En ik heb trouwens een turquoise van Essence!! Gewoon een goedkope maar erg mooie kleur!!

xx

Ooh en trouwens… Waar kan ik Claires… ofzo :blush: vinden??

Die zit in de meeste grote steden… In twente weet ik Hengelo & Enschede, kom verder niet in de rest vant land :stuck_out_tongue:.

Ook in Tilburg en Breda ^

en in eindhoven en den bosch! :wink:

iew mensen met gele nagellak lijkt net of je gele nagels hebt als je snapt wat ik bedoel , als je geen nagellak opheb maar toch zijn je nagels geel…

Claires, Gosh, en Etos effect nails

X

Kheb ze bij Etos gezien en idd van Gosh ook. En Claires heeft ze ook :slightly_smiling_face: waar je misschien ook kan kijken zijn die gothicshops :slightly_smiling_face:

Ik heb bij Douglas paarse gezien, weet alleen niet meer welk merk het was, maar je kan ff kijken. En OPI heeft gele nagellak, zit in Helmond.

Barry M heeft het, maar dat zul je via internet moeten kopen als je het wilt…
(de mijne komt van de kringloopwinkel en doet het nog prima ;p)

dubbelpost

Jaa inderdaad… Ik kan em bestellen op Asos.com alleen dan moet ik em naar mn zus in Engeland sturen en dat is zo’n gedoe… :stuck_out_tongue:

En ik woon in Groningen, dus denk dat via internet de beste optie is…

xx

Eh, ik heb een tijdje geleden gele nagellak gekocht van de Etos.