Waar geld+mob. bewaren tijdens uitgaan?

Hee!
Ik bewaarde mijn mobiel en geld altijd in mijn bh maaar helaas kan het hier ook uitvallen. Ben afgelopen zaterdag 20 euro kwijtgeraakt, helaas helaas…
Hebben jullie een goed alternatief om je mobiel, geld en id kaart te bewaren? want dit zijn toch wel 3 belangrijke dingen die je niet kwijt mag raken.
Ik heb niet altijd broekzakken en van die kleine tasjes vind ik mezelf altijd zo jong lijken en een beetje tja, ik weet niet het past gewoon nooit bij m’n outfit en het staat een beetje kinderlijk op de een of andere manier…
Dus ik vraag me af of er nog veel mogelijkheden overblijven maar wie weet heeft 1 van jullie wel een briljant idee:)

Ik zou mn telefoon gewoon in mn bh stoppen en steeds voelen of hij er nog zit.
En pasjes/geld kan je in je schoen stoppen als je dichte schoenen draagt.

Verder kan ik even niets bedenken haha

Geef mn tas af en geld stop ik in mn broekzak of kontzak, meer heb ik niet nodig

Ik neem altijd een clutch mee.

Ik heb ook nooit zin om een tasje mee te nemen en vroeg dan soms of mijn pinpas of id in het tasje van een vriendin mocht. Als we veel spullen mee wilden nemen, namen we 1 tasje mee die we wisselend droegen om het uur ofzo:p

Verder stop ik mijn geld altijd in mijn bh en dan gewoon beetje puzzelen zodat je niet teveel kleingeld overhoudt (want muntjes verlies ik) Dus of juist omstebeurt een rondje doen samen met een vriendin als dat beter uitkomt of juist niet;)

had ik vandaag ooklast van! (examenfeest)
ik wist niet waar ik mijn geld, muntjes en mobiel moest laten! :frowning_face:

Je… broekzak?

Je broekzak ja .
Of misschien in een klein tasje?

Normale tas meenemen en vragen of hij achter bar mag?

Als je een laars aanhebt, kun je alles daarin doen. Na een tijdje voel je dat niet meer (:

Niet iedereen heeft altijd broekzakken, dat zegt de ts zelf ook :stuck_out_tongue: Als je een jurkje aanhebt heb je vaak geen zakken, en waar moet je je geld dán laten? Ik heb hetzelfde probleem dus ik blijf even volgen xD

Nou ik heb zelf niet zo’n klein tasje, maar een vriendin meestal wel dus dan vraag ik heel lief of mijn id enzo dr bij in mag, mijn mobiel stop ik wel in mijn bh dan.
Ook al had ik dat een keer gedaan en was die oververhit geraakt ofzo? haha ik heb een touchscreen en die reageerde helemaal niet meer!
Oja en ik heb 1 jurkje met zakken, superhandig!

Als ik een legging aanheb zit die meestal vrij strak om mijn middel, en daar stop ik mijn mobiel ook wel eens tussen! (Moet je m er natuurlijk heel subtiel uit zien te krijgen xD)

haha, ik lig hier even in een deuk (A)

Mobiel altijd in me bh, en geld in me schoenen :stuck_out_tongue:

Ik heb altijd een mini-tasje bij me en als er een gelegenheid is om je jas en tas af te geven dan pak ik meestal alleen het geld eruit.

Haha doet me denken, ik stopte (brief)geld ok wel eens in mijn ballerina en ging erop staan :'D Maar mobiel en paspoort zijn grotere zorgen, heb echt altijd wel mijn kleine tasje bij me ook als ik niet uitga.

Mij lijkt het handigst om toch een tasje mee te nemen.

als je laarzen aan hebt kun je ze daar ook in doen…

Je mobiel gewoon in je bh doen en dan dat geld in je mobiel doen bij dat klepje waar je batterij achter zit. Dat kan wel niet met muntgeld.

Misschien zo’n heel dun portemonneetje om je geld in te doen?