Waar gebeurd verhaal super mooi:)

Dit is een waar gebeurd verhaal!
Kort samen gevat:
Er zijn twee beste vrienden die elkaar al super lang kennen,
ooit op een dag had de ene vriend geldproblemen en vroeg
of zijn vriend hem het geld wilde geven terwijl hij had
gespaart voor een huwelijk met zijn vriendin hij moest
kiezen tussen zijn vriend en zijn vriendin… Al gauw koos
Hij voor zijn vriend wat voor mooie herrineringen heeft gezorgt,
wat er allemaal daarna is gebeurd is heel erg mooi!
(Sorry voor onduidelijkheden).

De ene vriend was rustig, slim, zorgzaam en aardig.
De andere vriend was sportief, rijk en afwachtend.
Er waren twee vrienden en op een dag ging de betrouwbare vriend
langs zijn rijke vriend . Zijn vriend zei hem dat hij in de geldproblemen zat en
vroeg of hij hem wat geld wou lenen, terwijl hij had gespaart om met zijn
vriendin te kunnen trouwen. Hij dacht erover na tussen wie hij moest kiezen zijn
rijke vriend of zijn vriendin. De vriend wilde ook dat hij geen contact meer had met dat meisje. Hij vertrouwde zijn vriend en koos voor hem maar toch
snapte hij niet waarom… Zelf had hij dus ook geen geld meer. Hij beslolt om weer langs zijn beste vriend te gaan. Hij vroeg of hij een baantje kon krijgen bij zijn beste vriend. Zijn vriend weigerde hij wilde niet dat zijn vriend bij hem
ging werken. Hij moest ermee akkoord gaan en ging weg hij snapte niet
waarom en ging verder hij wilde geen ruzie met hem en dacht
dat is mijn vriend het maakt me niks uit. De volgende dag kwam hij een
oude man tegen op straat hij had geen geld om nieuwe medicijnen te kunnen kopen. De aardige vriend was aardig genoeg om voor hem te zorgen en had
hem mee naar zijn huis meegenomen en hadden even bij gepraat. Na jaren zorg had hij gehoort dat de man is overleden wat hem tot verdriet bracht.
De oude man was dus rijk en liet al het geld bij hem achter. Hij had een groot huis laten bouwen tegen over de plaats waar zijn vriend werkt omdat hij zijn vriend mist. Op een dag klopt er een vrouw aan de deur en zegt
dat ze honger heeft. Hij besluit om het vrouwtje naar binnen te roepen. Ze raken aan het praat en vertelt dat hij alleen woont, hij vraagt of het
oud vrouwtje wilt blijven wonen en de klusjes wilt doen. Zonder twijfel
accepteert ze het. De oude vrouwtje zegt dat ze een dochter heeft en
vraagt of ze haar wel wilt ontmoeten. Hij wilt dat heel graag en besluit om
de volgende dag te daten met haar. Na dat ze vaak uit zijn geweest besluit
hij om met haar te trouwen. De uitnodegingen worden verspreid
en hij nodigd zijn vriend alsnog uit na wat hij allemaal heeft opgeofferd.
De bruiloft vind plaats en zijn beste vriend is ook aanwezig.
Hij pakte de microfoon en vertelt wat hij allemaal heeft meegemaakt:
“Vroeger had ik een hele goede vriend en op een dag liep het niet
helemaal op zijn werk en had ik al mijn geld gegeven aan hem. Mijn
vriend vond mijn ex-vriendin ook leuk en hij vroeg of hij haar wou vergeten.
Ik werd heel verdrietig hierom en begon aan de situatie te wennen.
Omdat wij echte vrienden waren en ik hem niet wou kwetsen.
Toen het niet lekker liep ben ik naar zijn fabriek gegaan om werk te vragen, maar hij gaf me die niet. Ik was heel verdrietig maar toch werd ik niet
boos op mijn vriend.” Zijn (rijke) vriend houd het niet langer uit en pakt de microfoon uit zijn handen en begint te vertellen: “Ik had ook vroeger een hele beste vriend. Toen het niet zo goed liep heb ik hem wat geld gevraagt en hij gaf me zijn geld. Toen wou ik zijn vriendin en hij gaf mij die ook terwijl hij kapot ging. Maar ik wilde niet dat mijn beste vriend met die vrouw ging omdat
ze niet een huisvrouw was maar ze was een vrouw die altijd maar vreemd ging en elke dag van man tot man gaat. Omdat mijn vriend zo behulpzaam voor me was, was dit de enige manier om ze uitelkaar te krijgen. Toen hij in geldproblemen zat kwam hij werk zoeken bij me maar ik gaf die niet omdat ik mijn beste vriend niet in mijn macht wilde laten werken. Daarom gaf ik hem werk. De dag dat hij een oude man tegen kwam was mijn vader. Hij lag opsterven. Ik had hem naar mijn beste vriend gestuurt. Al de geld die hij kreeg heb ik aan hem geofferd. De vrouw die aan de deur stond was mijn moeder ik had haar gestuurt zodat zij ook een goede leven kreeg. En de meisje die nu gaat trouwen is mijn zusje. Ik had haar gezegt dat ze mijn vriend beter moest leren kennen en dat wilde ze ook. Beste mensen wij zijn zulke beste vrienden.”

http://i1135.photobucket.com/albums/m631/Gizem_Gok/Mobile%20Uploads/image-8.jpg

Is vriendschap niet mooi? Zo zie je maar weer.
Ps. Ben nieuw hier weet nog niet zoveel over girlscene sorry
als ik het verkeerd heb geplaatst. Heb het vertaald uit een ander land zelf geschreven dus sorry voor fouten. Ik heb mn best gedaan!

sorry heb een stukje gelezen, maar lees niet verder.

De vele spelfouten, missing van interpunctie, verschrikkelijk slecht Nederlands en de slordige opmaak, maakt het niet fijn om te lezen.

Sorry als ik je kwets of iets, maar niet mijn ding…
Misschien kan het wel een heel mooi verhaal zijn, en schrijf gerust meer!
Want oefening maakt natuurlijk kunst :flushed:

Veel plezier met schrijven verder!
Succes.
Liefs, Nienke

Ik snap er niks van tbh.

je schrijft wel heel slordig kan het niet echt normaal lezen want je zet zomaar een enter terwijl de zin nog geen eens af is

Sorry mensen mijn nederlands is niet goed ben ook niet in nederland geboren en thuis praat ik met een amdere taal… ik ben er niet goed in.
Als jullie het niks aan vinden verwijder ik het wel…:frowning_face: