Waar gaat het nou om? helpp

Met jongens ben ik vaak bang dat het alleen om de seks gaat, hoe dat komt weet ik ook niet haha.

Nu is er een jongen die ik vorige week op een zaterdag tegen kwam, we hebben gezoend en elkaars nmrs uitgewisseld. Die zondag en maandag was die leuk geïnteresseerd in me. Die dinsdag vroeg die of ik meeging wat drinken en dat had ik gedaan. Het was erg gezellig met hem en we hadden weer gezoend en ook lang hand in hand gezeten.
Toen ik thuis was kreeg ik een whapje van hem hij vond het leuk en wilde graag nog eens een date.

Maar nu zegt die dingen zoals: jij bent echt lekker, je kan het goed zoenen, hey schoonheid, kom je me douche, kom je bij mij in bed liggen, ik heb echt zin om je weer te zoenen zaterdag (dan is onze tweede date).
Dus ik zeg zo, oohhh nu heb ik je door daarom wil je afspreken om te zoenenn. Zegt hij: hahaha neee, okee een klein beetje maar je kan ook zo lekker zoenen.

Als jullie dit zo lezen, wat denken jullie dan, heeft hij echt interesse of wil die echt alleen maar zoenen haha ( miss meer ).
Dat is natuurlijk lastig om te oordelen zo van een verhaaltje, maar hoe merkje nou dat als die het echt alleen maar om het lekkere zoenen doet? Raak er nog wel eens van in de war;x

Thxx goede reactie(:
Ene jongen doet dat dus gewoon blijkbaar zo met een meisje flirten en een andere weer anders zonder van zulke opmerkingen…?

Het is maar hoe je er zelf in staat.
Als jij er al vanuit gaat dat seks zijn intentie is, dan gaat dat ook gebeuren.
Je moet je grenzen aangeven en als hij je echt leuk vindt dan zal hij ook niet meteen seks willen.

bedankt voor jullie reacties, nog meer ideeën hierover?

Lijkt me gewoon alleen interesse, komt niet echt meteen op mij over alsof hij het alleen voor het zoenen doet. Waarschijnlijk is het gewoon lief bedoelt.

Denk ook dat het niet bedoeld is alsof hij je alleen voor het zoenen gebruikt, het is gewoon lief en hij is duidelijk geïnteresseerd in jou. Zolang hij je op de dates maar niet gaat dwingen om dingen te doen die jij niet wil oid, zit het denk ik wel goed! :slightly_smiling_face:

hmm nee idd het is verder ook best een lieve jongen jaa en hij dwingt me ook niet ofzo
alleen soms weet ik het niet, nu zegt die ook weer dingen als, wanneer kan ik weer aan je billen zitten dan, kusje? zou ik het niet kunnen vragen wat die er mee bedoeld en waarom die wilt date? Weet alleen niet goed hoee