Waar gaat dit eindigen?

Hee,
2 maanden geleden heb ik een jongen ontmoet, op Terpstra. De interesse was er eerst niet echt vanaf mijn kant, tot we iets verder in de week waren. Hij zat steeds bij een groep jongens, waar wij de hele vakantie ook mee omgingen. Ik vond hem langzaam spannend worden, en begon aantrekkingskracht te voelen. Van het een kwam het ander, we hebben gezoend, en hij bleef bij ons in de tent slapen. Naast zoenen gebeurde er niks, wel voelde ik een aantrekkingskracht en ‘kriebel’, die ik nog nooit eerder heb gevoeld, toen ik naast een jongen sliep. Beide dachten we een gevalletje van ‘vakantieliefdes’, en verder niks. Toen hebben we uiteindelijk zitten appen, hij ging eerder dan mij. We hebben 2x inmiddels afgesproken, en willen nog een keer afspreken. Wel merk ik dat er ongelofelijk veel frustraties zijn, ruzie’s en ga zo maar door. Wat wil je ook, als je elke dag appt, en 3 uur rijden van elkaar woont. Ik weet niet wat ik met hem moet, wat wil die? Wordt dit echt iets voor in de toekomst? Wil ik überhaupt iets serieus met deze jongen? Toch mis ik hem. Bij hem voelt het anders, dan bij andere jongens die mij wouden. Moet ik het recht op de man afvragen? Of schrik ik hem dan af, en mezelf misschien ook? Is de afstand het waard? Zoveel twijfels…
xx

Ik zou zeggen, zet het eerst voor jezelf op een rijtje en bespreek dit met hem, vraag hoe hij erover denkt. Wij kunnen niet voor jou beslissen

Als er nu al zoveel ruzies en frustraties zijn zou ik niet aan een relatie beginnen. Mijn vriend en ik wonen ook 3 uur van elkaar vandaan, maar wij hebben vrijwel nooit ruzie.

misschien zijn jullie allebei een beetje onzeker in hoe jullie verdergaan en dat kan wel eens tot ruzies en ergernissen leiden. Dus praat gewoon eens met hem en ben helemaal eerlijk. Als hij je afwijst zorgt de afstand er ook voor dat je hem hopelijk sneller vergeet.

Het hoge woord is eruit, hij heeft aangegeven dat de afstand het kapot maakt en dat die er geen toekomst in ziet. Hij heeft gevoelens voor me (gehad), maar door de afstand denkt hij dat het niet gaat werken. Zijn gevoelens zijn ook minder geworden voor me. Wel hebben we het goed afgesloten, en is het goed zo. Ik had het natuurlijk graag anders gezien, en ben er helaas ook erg emotioneel onder.

Zonder jullie had ik de stap niet durven zetten, dankjulliewel x

^^Wel jammer, maar nu heb je iig duidelijkheid (: