Waar gaat de wereld toch naartoe?

Welke kleur klinkt het best voor je beugel…
  • roze en blauw
  • Turquoise en roze
  • Groen en roze
  • Zilver
  • Regenboog

0 stemmers

Hey ik wil praten over iets, dus er is een meisje ze is 11, ze heet eva ze doet a
Zof ze 14 is op het internet, dat is echt fail --’ ze zit op me school, ze zegt dat zij de mooiste is, ze voelt haar echt prinses enzo. Ze komt uit belgie ze praat anders op haar filmpjes, ze heeft op school de broek afgetrokken van een meisje en je kon haar *uhum* zien ;( ze is een racist ! dat meisje was dus bruin, en ze kwam 3 weken niet naar school door haar,… en ze is begonnen met haarzelf te snijden … K heb medelijden met haar dus ze is een vriendin van,e maar dat Nu ik wil dat jullie eva duidelijk maken dat ze slecht bezig is, ze heeft ook nog mn moeder uitgescholden voor ho*r :frowning_face: reageer op haar blog echt ik haat haar al 2 jaar zit ze zo echt ieuw te doen, jongens komen aan haar borsten ( ze heeft al brsten --) zy toont het aan iedereen echt ieuw ze koopt HEEL VEEL MAKE UP , MSS MEER DAN JULLIE. EN ZE IS NOG 11.

Haar blog ; (link verwijderd) — zeg aub dat ze slecht bezig is ;( pls

Groetjes emily. Ik deel deze account met sabrina, die jullie mss al kenne van haar beugel ding :s topic

Haha, reclame?

Ik ga haar dus niet vertellen dat ze slecht bezig is. Ik neem aan dat ze daar ouders voor heeft.

Ik heb trouwens ontzettend veel moeite moeten doen om te kunnen lezen wat je allemaal zegt, maar even voor de duidelijkheid;
Toen ik 9 was deed ik op het internet ook wel alsof ik ouder was. Puur en alleen om serieus genomen te worden. Dat ze Belgisch is en anders praat, wat kan zij daar nou aan doen?
Doe alsjeblieft niet zo hysterisch, je zult nog heel veel van dit soort meisjes tegenkomen.

de politie komt amders wel aan mn deur omdat ik deed alsof ik ouder was , op fb dat snap ik nie

Ik denk niet dat je wordt gearresteerd omdat je aanvinkt dat je ouder bent to be honest.

EMILY WAT DOE JE GVD OP ME ACCOUNT HET IS GRATIS MAAK JE EIGEN ACC WTF.

ik kreeg dus een klacht van iemand.

srry srry … Je moet niet flippen , 0.0

Ik heb op Facebook ook wel ouder staan dan ik ben dus lieg niet.

Ze ziet er niet echt uit als 11 als je het mij vraagt…

Een klacht? Van wie dan.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik snap echt niet meer waar het over gaat.

De link heb ik verwijderd, of het reclame is of niet, als het geen reclame is zal ze het niet op prijs stellen, en als het wel reclame is is het verboden.

Ik denk dat je nieuw bent op girlscene, dus misschien is het goed om de regels eens te lezen.

Een account delen kan voor problemen zorgen, maar dat is maar een tip.

Ik denk dat het zonder de link dit topic nog weinig nut heeft. Dus met je toestemming zou ik hem graag willen sluiten.

ze word pas in juli 12

laughing7.

WA ANTWOORD JIJ MENSEN MAAK JE EIGEN FUCKING PROFIEL VERTREK. alstublieft :kissing:

Hilarisch topic dit

Indeed. :beer: