Waar ga je heen op vakantie?

Ik ga deze zomer met mijn vriendje op vakantie, maar ik heb nog geen idee waar naartoe!
Dus ik wil graag wat ideeen opdoen! Waar gaan jullie heen op vakantie of waar lijkt het je leuk om op vakantie te gaan?

sowieso naar frankrijk
en verder weet ik het nog niet.

Geen idee, het is nog steeds januari.

Malta ofzo?:stuck_out_tongue:

New york?
Parijs?
Kan je lekker shoppen,haha.
En Parijs de stad van de liefde,of oh nee dat was Rome.
Rome de stad van de liefde ;'3.

Naar Parijs en Turkije… :slightly_smiling_face:!

Italië met gezin 2 weken
Renesse met vrienden 1 week
Kroatië met gezin en opa en oma omdat ze 50 jaar getrouwd zijn; 1 week
En met 2 vriendinnen 2 dagen Londen

En… dat was het wel haha

Wauw, hoe leuk! (niet sarcastisch) Ik ben nog nooit met mijn grootouders op reis geweest.

1 week met mn moeder, zonder zus en vader naar Italië,
om te vieren dat ik mn examens gehad heb.
3 weken camping in Nederland met mn beste vriendin ( en haar ouders )
=]

Ik weet nog niet, wss Italië, Zuid-Frankrijk en Spanje met mij ouders. Maar het kan zo ieder moment veranderen, ik ga misschien nog een weekendje Londen of Parijs met vrienden doen en misschien ook nog Lowlands. :slightly_smiling_face:

Landen zoals: Griekenland, Spanje, Frankrijk, Italie zijn altijd wel leuk :slightly_smiling_face:

2 weken new york met mn vader, en waarschijnlijk ook nog naar italië met moeder+vriend+zus+haarvriend+ikzondervriend.
maar new york is mn 16de verjaardagscadeautje, normaal ga ik niet zo achterlijk veel op vakantie.

In februari 4 dagen naar Berlijn met school
In mei naar Miami, Mexico & de Bahama’s met vriendlief
In juni een week Italië met de ouders, zus van vriendlief en hijzelf
In Augustus 8 dagen naar Mallorca met vriendinnen

Oké, achterlijk ik weet het… Maar ik kijk er wel naar uit haha!

Met je vriend zou ik lekker naar Egypte gaan ofzo. Zoek een leuk romantisch plekje aan zee en de rest dat vullen jullie samen gezellig in!

februari met mn vriendje en familie lekker wintersporten in oostenrijk
in juli naar renesse met mn dames (L)

Albufeira met vriendinnen en met het gezin is nog druk in overleg want iedereen wilt iets anders…

niet, moet sparen voor mijn rijbewijs :frowning_face:
Maar m’n vriend zit voor een half jaar in Parijs, dus wel een aantal weekendjes Parijs met m’n lief :slightly_smiling_face:

mn vriendje wil duitse curryworst eten, dus ik moet met hem mee naar duitsland. niet heel erg hoor, het huisje waar we blijven voor een week heeft een jacuzzi <3

met school naar Italie in juni, met ouders waarschijnlijk naar duitsland in mei vakantie.
and ofcourse turkije met zomervakantie! <3

toscane waarnschijnlijk en ook nog new york.

Weekje Renesse met vriendinnen.
Denk niet dat ik dit jaar nog met mijn ouders meega…