Waar erger jij je 't meest aan bij mensen in het openbaar?

Ik erger me vreselijk aan mensen die:

• Op straat spugen
  • Stil gaan staan midden in een hele drukke winkelstraat (vaak van die groepjes vrouwen)
  • Heel hard telefoneren
  • Hun sigarettenrook in mijn gezicht blazen
  • Hun sigaret heel laag langs hun lichaam houden zodat je er makkelijk tegenaan kunt lopen
  • Hun ipod vet hard aan hebben staan met ***muziek (als het nou nog wat leuks was)
  • Heel veel parfum dragen op de vroege ochtend (vooral fijn als ze in de bus voor je gaan zitten)
  • Sowieso stinken
  • Hun tas niet aan de kant leggen in een drukke bus/trein/tram

Oh en laatst zat er een meisje voor me in de bus en die had HEEL veel roos in haar haren :nauseated_face: Daar word ik echt misselijk van.

Jullie?

Iemand die op het fietspad gaat lopen en mensen die extreem langzaam en breed fietsen.

als mensen op de fiets pad lopen
als ze met winkelen stil staan ineens
ipod keihard house muziek in trein
telefoneren bij een kassa
als staan te ouwe hoeren bij de kassa
als een plek bezet houden in trein Dat jij moet gaan staan
als ze iedereen met zelfde schoenen lopen uggs bv
of alsje loopt dat tegen je aan lopen
of als jij op roltrapt staat dat zo wat afgeduwd word
mensen die breed lopen dat je haast niet voorbij kan lopen
's avonds als iedereen uitgaat zeg maar dat ze dan dom schreeuwen
als ze in super markt dat vragen wat ze moeten kopen met hun mobiel
of dat groep jongens ruzie maken
mensen die voor tafel staan en niet wachten maar meteen naar tafel toe lopen en zitten
kinderen die in de weglopen
mensen die dringen
mensen die dringen in trein als uit wilt stappen

Alles zo een beetje van wat de TS heeft genoemd.

wat hierboven word gezegd,
en ook aan buitenlanders die in een andere taal gaan praten !

Jaa inderdaad. Het lijkt wel alsof mensen die een andere taal spreken altijd 10 x zo hard praten

Aan mensen die smakkend aan het eten zijn in de trein. :confused:

ik denk dat dat meisje meer wakker ligt van haar roos dan jij hoor, jee -____-

Oh en ook al heb ik hier niet direct last van maar dat vind ik gewoon irritant:

Van die meisjes (en soms ook jongens) die in een groepje bij elkaar staan met allemaal dezelfde jas en schoenen aan.

Haha ja dat zal ook wel. Is misschien ook wel gemeen maar toch vind ik het niet echt fris

Haha, ik spreek Nederlands met het volume van een Italiaan. Heb vaak kwade mensen gehad in de trein, maar ik spreek al mijn hele leven heel luid, zal wel aan mijn Franse genen liggen. :’)

Maar anyway, ik zie niet in wat er mis is met mensen die met elkaar in hun eigen taal spreken hoor.

Haha ik wil dan altijd volgen waar het over gaat :stuck_out_tongue:

nou, ik vind het irritant omdat ik dan niet hoor wat ze zeggen, wie weet zijn ze aan het brakkiseren dat ze mij in elkaar gaan slaan ofzo (ik zeg maar iets, kan ff niks anders verzinnen) en dan kan ik me bv helemaal niet verdedigen?
of whatever dan ook, het is gewoon storend

haha ik ook. ik ben best nieuwsgierig,
en bang dat ze het over mij hebben haha :’)

Hm… Ik ben het met de meeste dingen wel eens. Ik ergerde me van de week heel erg aan een stel dat in een drukke winkelstraat voor mijn neus opeens stil bleef staan.

Wat betreft de tas… Ik maak me er zelf schuldig aan. Ik leg mijn tas altijd in een vrije stoel naast me. Wanneer iemand er dan wil zitten, kan diegene me dat natuurlijk altijd vragen. Ik erger me eerder aan die mensen die het niet eens vragen, maar je gewoon uiterst onvriendelijk en afkeurend aankijken…

Even kijken of ik nog iets nieuws kan bedenken…
Ik erger me aan mensen die in de treincoupé zitten waar het stil moet zijn, maar juist heel luidruchtig zijn. Op een normale toon babbelen vind ik acceptabel, maar je hebt soms van die mensen die het leuk lijken te vinden dat de hele coupé kan meeluisteren.

Als er van die jongeren langskomen en dan muziek op hun telefoon aan hebben staan.
Sjezus, koop oortjes!

jij
bent een beetje paranoia
en licht racistisch :'p

En nog veel meer…

Vooral langzaam lopen en ineens voor je neus stil gaan staan, of stilstaan in een deuropening van een winkel ofzo. En mensen die stinken, bij de kassa gaan telefoneren, of als ze eerst alles afrekenen en dan pas gaan zoeken naar hun beurs & t echt uren duurt :’)

Dat in de bus bijvoorbeeld ineens iemand heel luid gaat niezen en dan ook zonder een zakdoek ofzo. Of heel luid gaat boeren. Vind ik zo vies! Ook erger ik me aan de meeste dingen wat hier boven werd gezegt. Of de mensen die je heel raar gaan aan staren als je voorbij loopt.