Waar erger jij je nou aan op Girlscene forum? #2

Sorry ik moet dit even zeggen en ik ga hier ook verder niet op in. Maar ik erger me dood aan die grote bekken en arrogantie van THExONE en THISISTHELIFE.
Ik weet dat hier al ruzie over is geweest maar hé, vrijheid van meningsuiting.

Dit. Ik kende ze hiervoor nog niet, maar ik vind het abnormaal hoe ze reageren als er wordt gezegd dat er iemand aan ze ergert.

Waar ik me echt heel erg aan begin te ergeren zijn de foutmeldingen.

Mensen hier die zich heel belangrijk vinden. Spammers. Dat het forum zo vaak het niet doet, dat vind ik nog het irritantste.

Aan al die nieuwelingen die allemaal topics aanmaken en dan zeggen boeit me niet als er al 1 is. Kan er niet worden geregeld dat alle nieuwelingen de eerste 2/3 weken alleen mogen meelezen en daarna pas mogen posten? Zou ook fijn zijn tegen spammers.

@Spazzolino: Dat is nog eens een goed idee :slightly_smiling_face: Ik denk constant; ‘Oh, leuk! Een nieuw topic.’ Maar gaat dan precies over hetzelfde van een andere ;l
En dat ie het vaak niet doet.
En ook vervelend dat er steeds foutmeldingen zijn…

Inderdaad en ik ben hier echt al een tijdje om hierover te oordelen.

Dat je de eerste 2 weken niet mag posten vind ik wel een beetje hard hoor… Waarvoor maak je anders een account aan? Het is wel handig voor spammers en mensen die doelloze topics maken die er al zijn. Maar er zijn toch ook gewoon nieuwe leden die dit niet doen.

Dat ik mijn avatar nooit zie, welk plaatje ik ook doe.

Verwijder je wel steeds je oude? Dat kan je aanvinken wanneer je hem verandert!

ik vind idd dat niet posten de eerste 2 a 3 weken een beetje flauw. Dat maakt het aanmaken van een nieuw account niet leuk, en als je oude account het niet meer doet (wat ik regelmatig lees hier) moet je weeeer 2 a 3 weken wachten.

ik erger me er alleen aan dat mijn ava en mijn signature er soms uren/dagen over doen om te veranderen en soms doen ze het meteen :’). ik snap niet wat ik (soms) fout doe.

wat ik best wel raar vind is dat als iemand een topic begint en iemand zegt hier is er al 1 van dat mensen zich daar dan aan irriteren omdat er weer een nieuwe word gemaakt, Maar als die gene een oud topic upt is het ook niet goed :’)

Ik erger me de laatste tijd aan heel Girlscene. Alle dingen. Het inloggen, je plaatje veranderen, de respectloze reacties, de spammers en vooral de veiligheid van je persoonlijke gegevens. Ik denk dat ik vroeg of laat mijn account ga laten verwijderen.

Aan die 13-jarige snotneuzen die zeuren dat ze nog geen vriendje hebben gehad en doen alsof dat het einde van de wereld is.

De algehele achteruitgang.

Ja inderdaad, dat deed ik ook! Dat is ook een goed idee.

Ik kan iemand geen bericht terugsturen in haar gastenboek, omdat ik dan ineens uitgelogd ben.

Nouja, misschien de eerste week dan? Het was maar een idee. Of dat als je net lid bent je nog geen topics aan mag maken. Anders moeten we ons maar gewoon niet ergeren aan dat soort dingen.

dit soort topics:

Al mijn vriendinnen hebben gezoend, en ik niet! ik ben btw 12! help meee!

en spammers, en quotes die weg gaan, foutmeldingen, minder goede artikelen.

maarja, daar kan je niet veel aan doen.

^Inderdaad. Sowieso maken sommige mensen echt voor de meest nutteloze dingen topics aan. Waarvan ik echt denk, jeetje, dat kun je toch gewoon zelf oplossen? Ik zit hier echt al 5 jaar en heb ik al die tijd 1 topic aangemaakt over een pakje dat niet aankwam. Ik erger me niet zozeer aan, ik verbaas me er alleen over.