Waar erger jij je nou aan op Girlscene forum? #2

^Dat dus.

Het is niet de bedoeling dat hier mensen uitgescholden worden oid. Noem dus ook maar geen namen, tenzij het een troll betreft.

Dat mijn nieuwe avatar niet te zien is!

Dat wanneer ik op gs kom ik eerst naar forum nieuwe topic moet en dan naar my reactions en dan pas ben ik ingelogd en kan ik reageren :pensive:

@Ades ik zie wel een avatar ik weet niet of dat de nieuwe is…

Eigenlijk aan alles. De site wordt met de dag slechter.

Het niveau is ook heel erg gezakt.

@emela nee dat is mijn nieuwe avatar niet.
Je kunt hem volgensmij wel zien als je op mijn profiel klikt. :stuck_out_tongue:

^Heb je al geprobeerd je “oude upload” te verwijderen? Dat staat eronder. Als je dat niet aanklikt, doet je nieuwe avatar het niet op het forum.

Dat er naar drie dagen nog steeds staat dat ik een nieuw bericht heb :’)

^ Omg dat is zo vervelend! Ik heb dat ook wel, maar dan is het na een dag voorbij. En soms na uitloggen maar niet altijd.

@duCOQUELICOT Heb het geprobeerd. Helaas doet ie het nog steeds niet.
Nouja, misschien zie ik hem na een paar dagen wel verschijnen, was eerder ookal.

Al die kalverliefde heartbroken huillie huillie ‘ik-kan-niet-zonder-hem’ wanhopige meisjes met 100x hetzelfde topic.

Oh het is weg door uit te loggen :grinning:

De foutmeldingen, het uitvallen tussen half 3 en 3 en dat ie er soms ineens een uur uit ligt overdag.

Dat mijn ava+nieuwe inlognaam niet werken ik heb ze al sinds november ofzo maar ze doen het nog steeds niet aargh

en de foutmeldingen altijd en dat ik opeens uitgelogd ben en

Een topic met een verkeerd gespelde naam, en dat vervolgens iedereen
daar commentaar op geeft, in plaats van dat er goede reacties worden geplaatst.

Aan haar: forum.girlscene.nl/forum.php/user_profile/719492
‘Kijk ik heb een topic over tellen, reageer allemaal!’

Dat uitvallen is idd heel irritant! En al die trolls die topics volspamden en foutmeldingen van de laatste pagina van een topic. :’)

over de `help, ik ben 12 en heb nog nooit een vriendje gehad` topics. Serieus deze topics komen echt m’n neus uit…

Dat is bij mij nu ook! Heb al een paar keer gerefreshed en zo, in en uitgelogd, maar ja, dat helpt niet. Ik vind het niet heeeeel vervelend hoor, maar gewoon vreemd dat het er zo lang blijft staan.